SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

ZKDP: Twist rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

Lipiec 2008: większość miesięczników skierowanych do młodzieży zanotowała większą sprzedaż niż rok wcześniej. Który tytuł zyskał najwięcej?

Miesięcznik ''Twist" (Wydawnictwo Bauer) osiągnął w lipcu 2008 roku średnią sprzedaż ogółem na poziomie 225 016 egz. (wzrost o 32 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2007) - wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy na temat sprzedaży miesięczników młodzieżowych opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasował się ''Dziewczyna" (Axel Springer Polska) z wynikiem 152 443 egz. (spadek o 23 proc.) a na trzecim ''Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze średnią sprzedażą 147 706 egz. (spadek o 11 proc.).

lipiec

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 225016 170431
Dziewczyna 152443 198154
Fun Club 147706 132247
Popcorn 109589 159023
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 84687 82083

2008

lipiec czerwiec
ZKDP Sprzedaż ogólem
Twist 225016 112827
Dziewczyna 152443 136719
Fun Club 147706 102133
Popcorn 109589 123756
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki 84687 86512

Dołącz do dyskusji: ZKDP: Twist rządzi na rynku miesięczników młodzieżowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl