Zmiany PR w DHL Express
Izabella Dessoulavy-Gładysz objęła nowo utworzone w strukturach pionu marketingu i sprzedaży stanowisko Dyrektora ds. Komunikacji Marketingowej i PR DHL Express (Poland).
Do jej obowiązków należy przygotowanie i wdrażanie kompleksowej strategii w obszarze komunikacji marketingowej i Public Relations. Odpowiada także za realizację kampanii reklamowych oraz działań promocyjnych firmy.
Izabella Dessoulavy-Gładysz z branżą public relations i komunikacją marketingową jest związana od ponad 9 lat. Przez wiele lat pracowała w sektorze finansowym, specjalizując się w PR usług ubezpieczeniowych. Karierę zawodową rozpoczęła w 1996 roku w Amplico AIG Life TUnŻ S.A. W latach 1999 - 2001 zajmowała stanowisko PR & Marketing Managera w Nationwide TUnŻ S.A. (obecnie Aegon) gdzie odpowiadała m.in. za wprowadzenie marki Nationwide na polski rynek usług finansowych oraz realizację strategii marketingowej i public relations firmy. Jest absolwentką Wydziału Zarządzania i Marketingu Wyższej Szkoły Marketingu i Biznesu w Łodzi oraz programu MBA prowadzonego przez Canadian International Management Institute.
Jest mężatką i ma 3 dzieci. W wolnych chwilach uprawia sport (narciarstwo, jazda na rowerze) oraz aktywnie spędza czas z rodziną.
Dołącz do dyskusji: Zmiany PR w DHL Express