Zmiany w dwutygodniku "Z Życia Wzięte"
Phoenix Press, wydawca dwutygodnika z segmentu real life stories "Z Życia wzięte" wprowadza zmiany w tytule. Od najbliższego wydania pisma, które ukaże się w piątek 27 czerwca br., zmieni się jego format, szata graficzna i zawartość.
Dwutygodnik zwiększy format do 205x297 mm, zyska bardziej dynamiczny layout (nadal ma on być jednak z grupy "tradycyjnych"), do pisma wprowadzone zostaną nowe czcionki i elementy graficzne, ale nie zmieni się jego okładka.
W strukturze "Z życia wzięte" ograniczona zostanie długość historii, ale za to zwiększy się ich liczba. Wzrośnie ilość porad redagowanych przez specjalistów z różnych dziedzin, pojawią się nowe rubryki. Zmianie ulegnie edytorial otwierający pismo - zamiast historii wprowadzony zostanie dział "na dobry początek" złożony z krótkich, lżejszych informacji, plotek i humoru. Poza tym zniknie rozkładówkowa krzyżówka, a zamiast niej pojawi się kilka mniejszych. Zmianie nie ulegnie natomiast objętość pisma (liczy ono 32 strony).
Relaunch tytułu przygotowywany był od roku, a poprzedziły go badania etnograficzne przeprowadzone wśród czytelników pisma.
Po zmianach "Z Życia Wzięte" nadal kosztować będzie 1,20 zł, nie zmieni się także nakład pisma, który wynosi 470 tys. egz.
Zmianom w dwutygodniku towarzyszy wakacyjny konkurs z nagrodą główną 10 tys. zł oraz promocja w innych tytułach Phoenix Press z segmentu real life stories.
Średnia sprzedaż "Z Życia Wzięte" w marcu br. wyniosła 276 179 egz. (dane ZKDP).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dwutygodniku "Z Życia Wzięte"