SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl

Monika Kolasińska objęła z początkiem marca 2003 r. stanowisko dyrektora sprzedaży produktów reklamowych w dziale sprzedaży INTERIA.PL. Przejęła tym samym część obowiązków Tomasza Kozarzewskiego, sprawującego do tej pory obowiązki kierownika sprzedaży. Tomasz Kozarzewski, jako New Business Manager, odpowiadać będzie za sprzedaż pozostałych usług internetowych INTERIA.PL czyli produktów, usług i technologii, które portal oferuje firmom.

Przed przejściem do INTERIA.PL Monika Kolasińska pracowała jako media manager w domu mediowym Starcom, a wcześniej na stanowiskach kierowniczych w domach mediowych Optimedia, Optimum Media (OMD) oraz Media Gruppa. W trakcie pracy w domach mediowych zarządzała budżetami mediowymi największych reklamodawców w Polsce, takich jak: L?Oreal / Garnier, McDonald?s, Hortex, Volvo, PKN Orlen, Mobil, Norwich Union / Sampo, PLL Lot, Sony.

Monika Kolasińska jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Społecznego Szkoły Głównej Handlowej i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest też wykładowcą w Wyższej Szkole Komunikowania i Mediów im. J. Giedroycia oraz doktorantką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie (w zakresie planowania kampanii reklamowych).

Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl