Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl
Monika Kolasińska objęła z początkiem marca 2003 r. stanowisko dyrektora
sprzedaży produktów reklamowych w dziale sprzedaży INTERIA.PL. Przejęła
tym samym część obowiązków Tomasza Kozarzewskiego, sprawującego do tej
pory obowiązki kierownika sprzedaży. Tomasz Kozarzewski, jako New
Business Manager, odpowiadać będzie za sprzedaż pozostałych usług
internetowych INTERIA.PL czyli produktów, usług i technologii, które
portal oferuje firmom.
Przed przejściem do INTERIA.PL Monika Kolasińska pracowała jako media
manager w domu mediowym Starcom, a wcześniej na stanowiskach
kierowniczych w domach mediowych Optimedia, Optimum Media (OMD) oraz
Media Gruppa. W trakcie pracy w domach mediowych zarządzała budżetami
mediowymi największych reklamodawców w Polsce, takich jak: L?Oreal /
Garnier, McDonald?s, Hortex, Volvo, PKN Orlen, Mobil, Norwich Union /
Sampo, PLL Lot, Sony.
Monika Kolasińska jest absolwentką Wydziału Ekonomiczno-Społecznego
Szkoły Głównej Handlowej i Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych
Uniwersytetu Warszawskiego. Jest też wykładowcą w Wyższej Szkole
Komunikowania i Mediów im. J. Giedroycia oraz doktorantką Szkoły Głównej
Handlowej w Warszawie (w zakresie planowania kampanii reklamowych).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Interia.pl