SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

Marcowe wydanie miesięcznika „Elle” (Burda International Polska) ukazuje się w mocno odmienionej odsłonie: z odświeżoną szatą graficzną, nowymi rubrykami i zmienionym fontem. To pierwszy numer przygotowany przez nową redaktor naczelną Martę Drożdż. Metamorfozę przechodzi także serwis internetowy pisma.

Odmienione „Elle” ma także nowe hasło: „Moja moda, moje Elle”. Jak zapowiada redaktor naczelna, pismo stawia teraz na luksus, nowoczesność i modę. W marcowym wydaniu pojawiają się więc cztery sesje zdjęciowe, a tematy związane z modą zajmują 70 proc. numeru.

Prace nad relaunchem poprzedziły badania marketingowe. - Dzięki nim znamy dokładnie oczekiwania i preferencje naszych czytelniczek, wiemy, o jakim „Elle” marzą, i taki magazyn dla nich tworzymy. Nasze czytelniczki są aktywne, zaangażowane, orientują się w najnowszych trendach, czerpią z życia satysfakcję, codziennie poszukują nowych wrażeń, kochają modę i zakupy - mówi redaktor naczelna pisma, Marta Drożdż.

Zmiana wizualna magazynu jest gruntowna i obejmuje kilka elementów. - W makiecie wprowadziliśmy więcej światła, zmieniliśmy czcionkę na kobiecy font Play, który wyłącznie dla nas zaprojektowało londyńskie studio graficzne. Pismo ma teraz więcej świeżości, elegancji i luksusu - precyzuje szefowa „Elle”.

Zmienia się także struktura pisma. „Elle” ma teraz pięć głównych działów: „Trendy”, „Teraz”, „Uroda”, „Moda” i „Ekstra”. W rubryce „Trendy”, która skupia się na aktualnościach w modzie, wprowadzono stronę „Polska moda". Dzięki niej mają być odkrywani i promowani polscy projektanci.

Marta Drożdż jest redaktor naczelną pisma od stycznia br. Przedtem przez trzy miesiące była „pełniącą obowiązki” - po tym, jak redakcję opuściła Monika Stukonis.

Metamorfozę przechodzi także serwis Elle.pl. - Największe i najpiękniejsze zdjęcia na polskim rynku serwisów premium, czytelniej podane teksty, ekspozycja wideo produkowanego w jakości 4K i nowe, unikatowe formy natywnej promocji dla naszych klientów to nasze priorytety. Zacieśniamy też współpracę redakcji magazynu i serwisu, dlatego na stronie głównej użytkownicy znajdą jeszcze więcej artykułów, galerii i filmów związanych z wiodącymi tematami z nowego numeru - wylicza Marta Kowalska, redaktor prowadząca Elle.pl.

Planowana jest kampania reklamowa zmienionego magazynu. Akcja obejmie telewizję, radio, internet, kino oraz punkty sprzedaży. Realizacją koncepcji i produkcją spotu zajmuje się agencja Salty Concept, a za zakup mediów odpowiada Starcom.

Z danych ZKDP wynika, że w pierwszych trzech kwartałach 2017 roku średnia sprzedaż „Elle” wyniosła 44 304 egz.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w „Elle”: nowe działy, font, więcej o modzie i luksusie, hasło „Moja moda, moje Elle”

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
redaktorka
no i nie mają Stukonis
odpowiedź
User
:)
I tak przegracie z Vouge :))))))))(
odpowiedź
User
kasi
Brzydkie, wtórne i naiwne.... i to londyńskie studio.... wolę pomysł Rubik i Beli na okładce Voque, które zrobił "znany" kilku osobom fotograf
odpowiedź