SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zmiany w Studiu Perspektywa

Mariusz Pik objął stanowisko Account Managera w Studiu Architektury Marki Perspektywa. Będzie odpowiadać za projekty z zakresu komunikacji konsumenckiej.

Z branżą reklamową związany jest od 1997 roku. Pracę zaczynał w Leo Burnett Warszawa. W następnych latach doradzał w Euro RSCG New Europe takim firmom jak Peugeot, Citroen, czy Intel, a następnie - w TBWA\Warszawa - powierzono mu obsługę marek z portfolio Masterfoods.

Ostatnio pracował w Young&Rubicam, gdzie odpowiadał za wszystkie marki z portfolio Colgate Palmolive oraz markę Alfa Romeo.

Dołącz do dyskusji: Zmiany w Studiu Perspektywa

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl