Zmiany w TV Biznes
Od wczoraj kanał TV Biznes zyskał zupełnie oprawę graficzną, lekko odświeżone zostało także logo stacji. Nowa szata łączy w sobie kolory niebieski, żółty i czerwony. Poza zmianami wizualnymi zmodyfikowano także konstrukcję programów informacyjnych. Niebawem stacja rozpocznie również działania promocyjne.
TV Biznes już od września włączyła do swojej oferty więcej informacji pozaekonomicznych. Teraz te zmiany znalazły kolejne odzwierciedlenie w ramówce. Od poniedziałku nadawany co półgodziny serwis informacyjny "Biznes dzisiaj" ukazuje się po nazwą "dzisiaj". Program składa się teraz z czterech części. - Najpierw są informacje społeczno - polityczne, potem biznesowe, następnie pogoda i sport - mówi nam Piotr Barełkowski, wiceprezes TV Biznes.
Serwis "Dzisiaj" nadawany jest ze studia TV Biznes na Międzynarodowych Targach Poznańskich, ale coraz więcej programów stacja przygotowuje już w Warszawie w biurowcu Polsatu. W tym celu wykorzystywane jest studio A, z którego emitowane są debaty przedwyborcze (wcześniej właśnie z niego nadawano program Tomasza Lisa "Co z tą Polską?"), studio B, z którego emitowane są "Biznes Wydarzenia" i program Doroty Gawryluk "Sam na sam" oraz studio C, wirtualne, w którym przygotowywany jest m.in. magazyn międzynarodowy.
TV Biznes, która w wrześniu br. miała 0,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym (dane AGB Nielsen Media Research), zamierza także rozpocząć działania promocyjne - Zostały one odsunięte ze względu na wybory, ale po nich planujemy ofensywę promocyjną - mówi nam Barełkowski. W związku z wyborami stacja przygotowała własne debaty tematyczne, a wspólnie z TVP, TVN24 i Polskim Radiem zorganizowała trzy duże debaty liderów partii politycznych. Poniesione na to koszty rekompensują jednak rosnące zyski z reklam. - Dzięki spotom wyborczym po raz pierwszy w tym tygodniu pasma reklamowe zapełnione są w 100 proc. - tłumaczy wiceprezes kanału.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w TV Biznes