„Zostaję z OFE” w kampanii Lewiatana i PTE o systemie emerytalnym (wideo)
W telewizji i internecie rusza organizowana przez Konfederację Lewiatan przy współpracy Powszechnych Towarzystw Emerytalnych kampania edukacyjna, która ma na celu uświadomienie Polakom jak ważne jest utrzymanie dwufilarowego obowiązkowego systemu emerytalnego. Akcję przygotowały firmy Grey Group, Universal McCann i VML.
Materiały przygotowane na potrzeby kampanii „Zostaję z OFE”, która potrwa do 15 grudnia br., mają charakter edukacyjny.
Promują one ideę oszczędzania na emeryturę w ZUS oraz w filarze kapitałowym czyli OFE. W ramach akcji uruchomiono serwis internetowy zostajezofe.pl.
Spoty telewizyjne emitowane będą w kanałach TVP, TVN i Polsatu oraz w stacjach grupy AT Media. Kampania telewizyjna wsparta będzie działaniami w internecie.
Za strategię i kreację kampanii ATL odpowiada agencja Grey Group. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann. Działania w internecie prowadzi agencja VML.
Dołącz do dyskusji: „Zostaję z OFE” w kampanii Lewiatana i PTE o systemie emerytalnym (wideo)
Starsi z urzędu pójdą do ZUS albo wycofaja pieniądze, a młodzi - nie traca czasu na takie nic