SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Związek Firm Public Relations przyjął Good One PR

Do Związku Firm Public Relations dołączyła nowa agencja – Good One PR.

Good One PR to agencja strategicznego zarządzania komunikacją, obecna na polskim rynku od 2009 roku.

Wśród klientów agencji znajdują się zarówno polskie, jak i globalne marki z wielu branż, w tym m.in. FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe. W ofercie agencji znajdują się m.in. działania z zakresu: PR produktowego, PR korporacyjnego, PR kryzysowego, employer brandingu, public affairs, CSR/ESG, czy influencer marketingu. Good One PR z powodzeniem realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy.

Zobacz: Ewelina Puławska zarządza Good One PR 

– Dołączenie Good One PR do Związku Firm Public Relations jest kolejnym ważnym krokiem w rozwoju naszej agencji. Wierzymy, że dzięki temu będziemy mieli możliwość współpracy oraz wymiany doświadczeń z innymi liderami branży. Chcemy być na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku, a także uczestniczyć w ciekawych akcjach i projektach organizowanych przez ZFPR. Cieszę się, że możemy być częścią organizacji zrzeszającej wiodące agencje specjalizujące się w profesjonalnych usługach PR oraz wspólnie pracować na rzecz rozwoju branży public relations w Polsce – podkreśla Ewelina Puławska, managing director w Good One PR.

W gronie klientów nowej agencji członkowskiej ZFPR są m.in.: BIG InfoMonitor, FM Logistic, J.W. Construction Holding S.A., POLOmarket czy iRobot Polska.

Dołącz do dyskusji: Związek Firm Public Relations przyjął Good One PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl