„Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.
W październiku 2013 roku w segmencie tygodników yellow na pozycji lidera średniej sprzedaży znalazło się „Życie na Gorąco”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „Na Żywo”, z kolei najwięcej straciła „Rewia”.
Wszystkie tygodniki yellow wydawane są przez Wydawnictwo Bauer. Na pozycji lidera w tym segmencie umocniło się „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w październiku 2013 roku względem października 2012 roku spadła o 1,70 proc. i wyniosła 585 653 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zwiększyła się o 0,47 proc. do 317 025 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”. Tytuł ten zanotował największy spadek sprzedaży ogółem w zestawieniu wynoszący 2,08 proc. Jego wynik sprzedażowy uplasował się na poziomie 225 023 egz.
Z kolei najwięcej (1,90 proc.) zyskał tygodnik „Na Żywo”. Jego średnia sprzedaż ogółem w październiku ub.r. wyniosła 169 801 egz.
Wirtualnemedia.pl |
październik |
|
ZKDP |
2013 |
2012 |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Życie na Gorąco |
585 653 |
595 786 |
Twoje Imperium |
317 025 |
315 549 |
Rewia |
225 023 |
229 798 |
Świat & Ludzie |
186 914 |
189 609 |
Na Żywo |
169 801 |
166 634 |
W październiku 2013 roku w porównaniu do października 2012 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił tygodnik „Na Żywo” - było to 7,26 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2013 |
|
ZKDP |
październik |
wrzesień |
Tytuł |
Sprzedaż ogółem |
|
Życie na Gorąco |
585 653 |
631 516 |
Twoje Imperium |
317 025 |
335 088 |
Rewia |
225 023 |
237 636 |
Świat & Ludzie |
186 914 |
194 460 |
Na Żywo |
169 801 |
177 567 |
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” co tydzień sprzedaje niemal 600 tys. egz.