„Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu
W lutym 2015 roku liderem średniej sprzedaży ogółem w segmencie tygodników yellow było niezmiennie „Życie na Gorąco”. Na ostatniej pozycji znalazł się wydawany od niedawna „Dobry Tydzień”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/zycienafgoracastyczen2014.jpg)
Liderem wśród tygodników yellow (wydawcą wszystkich pism jest Wydawnictwo Bauer) pozostaje „Życie na Gorąco”, którego średnia sprzedaż ogółem w lutym 2015 roku względem lutego 2014 roku zmalała o 2,44 proc. i wyniosła 589 173 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Druga lokata należała do „Twojego Imperium”, którego średnia sprzedaż ogółem w analizowanym okresie zmniejszyła się o 5,25 proc. do 319 886 egz. Jednocześnie był to największy spadek w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się tygodnik „Rewia”, którego wynik sprzedażowy w badanym miesiącu uplasował się na poziomie 238 505 egz., po spadku o 0,09 proc.
Z piątego na czwarte miejsce awansował tygodnik „Świat & Ludzie”, który zanotował jedyny wzrost w zestawieniu. Jego wynik zwiększył się bowiem o 14,35 proc. do 204 572 egz.
Ostatnie miejsce zajął nowy magazyn „Dobry Tydzień” (również wydawany przez Wydawnictwo Bauer), który wszedł na rynek 27 października 2014 roku. W lutym br. jego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 147 394 egz.
Wirtualnemedia.pl |
luty |
|||||
ZKDP |
2015 |
2014 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
763 547 |
589 173 |
589 173 |
777 273 |
603 922 |
603 922 |
Twoje Imperium |
429 832 |
319 886 |
319 886 |
444 913 |
337 624 |
337 624 |
Rewia |
355 247 |
238 505 |
238 505 |
344 945 |
238 723 |
238 723 |
Na Żywo |
290 411 |
204 572 |
204 572 |
279 442 |
178 893 |
178 893 |
Świat & Ludzie |
302 437 |
192 604 |
192 604 |
299 949 |
198 535 |
198 535 |
Dobry Tydzień |
267 412 |
147 394 |
147 394 |
- |
- |
- |
W lutym br. w porównaniu do stycznia br. największym wzrostem średniej sprzedaży ogółem, wynoszącym 15,40 proc., pochwalić się mógł tygodnik „Na Żywo”. Z kolei w tym ujęciu największy spadek odnotował „Dobry Tydzień” - było to 17,25 proc.
Wirtualnemedia.pl |
2015 |
|||||
ZKDP |
luty |
styczeń |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednorazowy |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Życie na Gorąco |
763 547 |
589 173 |
589 173 |
763 116 |
580 725 |
580 725 |
Twoje Imperium |
429 832 |
319 886 |
319 886 |
438 673 |
327 134 |
327 134 |
Rewia |
355 247 |
238 505 |
238 505 |
322 934 |
234 485 |
234 485 |
Na Żywo |
290 411 |
204 572 |
204 572 |
273 688 |
177 274 |
177 274 |
Świat & Ludzie |
302 437 |
192 604 |
192 604 |
288 323 |
188 947 |
188 947 |
Dobry Tydzień |
267 412 |
147 394 |
147 394 |
292 426 |
178 113 |
178 113 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: „Życie na Gorąco” na czele tygodników yellow. „Dobry Tydzień” na ostatnim miejscu