SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Życie Warszawy" jak "Fakt"

Od czwartku Życie Warszawy za złotówkę

Wydania codzienne - 1 zł., piątkowe wydanie magazynowe, z tygodniami Kulisy, Telewidz i Budować - 2 zł, tyle od czwartku 15 stycznia 2004 r. będzie kosztowało Życie Warszawy.

"Przystępujemy do walki o czytelnika. Mamy dobry zespół, coraz lepszą gazetę, teraz wydawca postanowił dać dodatkowy impuls, który zachęci czytelników do sięgnięcia po ten tytuł" - tłumaczy tę decyzję Dariusz Piekarski, prezes Domu Prasowego sp. o.o., wydawcy Życia Warszawy. "Rozpoczęliśmy w ubiegłym roku od zmian w gazecie, uatrakcyjniliśmy wszystkie dodatki, rozbudowaliśmy dział gospodarczy. Przyjęliśmy nowych dziennikarzy, szefów działów. Mamy nową dyrektor marketingu. Pracujemy nad layautem i zawartością gazety. Wszystkie te działania dadzą się opisać jednym zdaniem - chcemy być ciekawą, dobrą gazetą, po którą chętnie sięgają czytelnicy. Kolejnym krokiem w tym kierunku jest decyzja wydawcy Życia Warszawy o obniżeniu ceny gazety" - podkreśla Piekarski.

"Zarówno badania przeprowadzone na nasze zlecenie przez firmę GFK Polonia, jak i doświadczenia innych tytułów, także naszych tytułów regionalnych wskazują jasno, że cena jest jednym z ważnych kryteriów wyboru kupowanego tytułu, a 1 zł. jest kwotą, która zdecydowanie wzmaga zainteresowanie gazetą. Chcemy, by czytelnicy mieli szansę sięgnąć po Życie Warszawy" - dodaje Piekarski. "Kolejnym argumentem za zaokrągleniem ceny 1 i 2 zł. jest planowane wiosną wprowadzenie sprzedaży Życia Warszawy w automatach" - zapowiada prezes Piekarski.

Dotychczas Życie Warszawy kosztowało 2 zł - wydanie codzienne i 2,50 zł - piątkowe. Średnia sprzedaż Życia Warszawy w listopadzie 2003 r. wyniosła 24.773. Przychody z reklam w ubiegłym roku wzrosły w porównaniu do roku 2002 r. o 69,1 % według Agora Monitoring (dane niepełne).

Kampania informujaca o zmianie ceny została opracowana przez biuro marketingu wydawnictwa. Materiały autopromocyjne zostaną wzmocnione spotami radiowymi w stacjach ogólnopolskich oraz lokalnych. Hasło wiodące kampanii brzmi "Życie jest za drogie".

Dołącz do dyskusji: "Życie Warszawy" jak "Fakt"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl