SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Żyje się lepiej” w piłkarskiej kampanii Visa (wideo)

W telewizji i internecie rusza piłkarska kampania reklamowa kart Visa związana ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w RPA. Akcję pod hasłem „Żyje się lepiej” przygotowały agencja reklamowa Saatchi & Saatchi i dom mediowy Mediaedge:cia.

Startująca właśnie piłkarska kampania reklamowa Visa pokazuje w dynamicznej stylistyce podróż, jaką kibic futbolu – dzięki karcie tej marki – odbywa między swoim pokojem, w którym na kanapie oglądał mecze w telewizorze, a stadionem w Republice Południowej Afryki, na którym rozgrywane jest spotkanie z jego własnym udziałem. Akcja – ruszająca pod hasłem „Żyje się lepiej” w 16 krajach europejskich – to pierwsza kampania Visa w ramach jej sponsoringu międzynarodowej federacji piłki nożnej FIFA. W najbliższym czasie rozpocznie się także piłkarska promocja, w której przy każdej transakcji realizowanej kartą tej marki będzie się miało szansę wygrania wyjazdu na piłkarskie mistrzostwa świata w RPA.

W Polsce akcja obejmuje telewizję (spot w wersji 60- i 30-sekundowej m.in. w TVP, TVN, TVN7, TVN Style, TVN24, TVN Turbo, TVN Meteo, TV4, Polsacie, Animal Planet, Polsacie Cafe, Polsacie 2, Polsacie Film, Superstacji i stacjach z pakietu AtMedia) oraz internet (m.in. Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl, Interia.pl).

Globalną kreację kampanii – zaplanowanej w naszym kraju od lutego do kwietnia oraz w czerwcu – przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.
 

Dołącz do dyskusji: „Żyje się lepiej” w piłkarskiej kampanii Visa (wideo)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
walter
rewelacyjna reklama ;)
0 0
odpowiedź
User
and1
dobre dobre:D:D
0 0
odpowiedź
User
and1
co to za pio??
0 0
odpowiedź