Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-04-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

16 nominacji w konkursie KTR dla Havas Worldwide Warsaw

150x110

Havas Worldwide Warsaw otrzymała szesnaście nominacji w tegorocznej edycji konkursu KTR organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej. Dzięki takiemu wynikowi Agencja znalazła się w ścisłej czołówce pod względem nominacji. Uroczysta gala, podczas której przyznane zostaną statuetki KTR odbędzie się 8 maja br.

Nominowanymi kampaniami autorstwa Havas Worldwide Warsaw, które mają szanse zdobyć statuetki są:

- Moje El Clasico dla nc+ - 7 nominacji w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.

- Kurka Wolna dla klienta Polskie Fermy – 4 nominacje w kategoriach: kampania, active advertising, media i media interaktywne.

- NBA Slum Dunk promujące wydarzenie All Star Weekend w nc +  - 2 nominacje w kategoriach: media interaktywne oraz ilustracja.

- Metki dla Rip Curl – 2 nominacje w kategoriach: media i active advertising.

- Głos dla marki Strepsils z portfolio Reckitt Benckiser - nominacja w kategorii media.

 

Zwycięzców poznamy podczas uroczystej, dorocznej gali, która zaplanowana jest na początek maja.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS