Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2017-01-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

4Faces w Galerii Północnej – nowy wymiar sportowych zakupów

150x110

4Faces – marka należąca do spółki OTCF, właściciela m.in. 4F – swój pierwszy salon w Warszawie otworzy w Galerii Północnej. Na blisko 1000 mkw. powstanie specjalistyczny multibrandowy koncept sportowy, promujący aktywny styl życia w 5 obszarach: trening, bieganie, pływanie, sporty zimowe oraz rower. Wyjątkowość salonu polega na połączeniu oferty produktowej z wyspecjalizowanym doradztwem sprzedawców-ekspertów oraz szerokim wachlarzem usług dodatkowych. Będzie to 3 salon marki w Polsce. W transakcji wynajmującego reprezentowała międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield.

4Faces to nowa jakość na rynku asortymentu sportowego. Salony sprofilowane zostały z myślą o klientach wymagających kompleksowej obsługi i profesjonalnego doradztwa. Każdy sklep musi spełniać 4 warunki, gwarantujące amatorom aktywności fizycznej wsparcie na każdym etapie sportowych zmagań - od diagnozy potrzeb, poprzez dobór produktów, aż do ich serwisu.

Oferta 4Faces obejmuje wszystkie sezony sportowej aktywności – wiosenno-letni oraz jesienno-zimowy. Adresowana jest do osób na różnych poziomach zaawansowania. W asortymencie znajdują się marki takie jak Under Armour, Adidas, Reebok, Columbia, CMP, Speedo, Cube, Kross, Giro, Shimano, Fox, Rossignol, Head czy SKINS. Salony oferują również szeroki wachlarz usług w ramach Body Center. Porady dietetyka, trenera personalnego, a nawet fizjoterapeuty pomogą dopasować optymalne parametry treningowe do indywidualnych możliwości organizmu.

Jak podkreśla Paulina Paszczyk, dyrektor 4Faces nowa marka nie jest po prostu kolejnym salonem sportowym: To co wyróżnia nasze podejście, to mocne przekonanie, że przy zakupie odzieży i sprzętu sportowego niezbędne są: wiedza, doświadczenie i znajomość danej dyscypliny. Pomagamy naszym klientom podejmować najlepsze decyzje dzięki wsparciu konsultantów, którymi są trenerzy lub instruktorzy czynnie uprawiający daną dyscyplinę sportu. W salonach można także ustalić optymalne parametry treningowe oraz sprawdzić możliwości swojego organizmu.

Białołęka, jako dzielnica z dużym potencjałem do uprawiania różnorodnych aktywności ruchowych wydaje się być świetną lokalizacją dla pierwszego punktu 4Faces w stolicy. Jego otwarcie znacząco poszerzy dostępność wysokiej klasy odzieży i sprzętu sportowego w północnej części Warszawy.  Pozwoli także mieszkańcom okolicy skorzystać z profesjonalnych usług i doradztwa pasjonatów najbardziej popularnych dyscyplin sportowych.

Jak wielokrotnie podkreślaliśmy staramy się tak dobierać najemców naszego centrum, by oferta handlowa zaspokajała potrzeby okolicznych mieszkańców. Chęć rozwijania współpracy z OTCF i zaproszenie do naszego centrum nowego konceptu sportowego wynika z dwóch nakładających się na siebie trendów. podkreśla Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej. Z jednej strony mieszkańcom Białołęki, która jest najszybciej rozwijającą się dzielnicą Warszawy, zależy, aby jak najwięcej aktywności mogli realizować w bezpośredniej bliskości swojego domu, a w sąsiedztwie mieć dostęp do usług na wysokim poziomie. Z drugiej rosnąca świadomość społeczna i moda na tzw. zdrowy styl życia zwiększają społeczne oczekiwania wobec dostępności odpowiednich narzędzi. Jako dzielnica Białołęka ma warunki do rozwoju terenu i obiektów sportowych. My natomiast chcieliśmy dołożyć do tego swoją cegiełkę umożliwiając dostęp do najlepszej jakościowo oferty sportowej, uzupełnionej szeroką gamą dodatkowych usług – dodaje.

Białołęka to jedna z najbardziej dynamicznie rozwijających się dzielnic Warszawy, dlatego cieszymy się, że 4Faces uzupełnił skład najemców Galerii Północnej. To jednocześnie pierwszy salon tego multibrandowego sklepu w stolicy. Kompleksowa oferta połączona z wiedzą doświadczonego personelu z pewnością szybko zyska sympatię nowych klientów – powiedziała Lucyna Śliż, Associate Director w dziale powierzchni handlowych firmy Cushman & Wakefield, reprezentująca wynajmującego – firmę GTC – w tej transakcji.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS