Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-16

A A A POLEĆ DRUKUJ

BEST WESTERN Hotel Felix świętuje 20. urodziny

150x110

W tym roku warszawski BEST WESTERN Hotel Felix obchodzi 20-lecie swojej działalności. Od czasu jego otwarcia - 16 września 1994r. - zmieniło się w nim niemal wszystko. Gruntowna metamorfoza, w którą zainwestowano 12 milionów złotych, miała miejsce ponad 3 lata temu, kiedy obiekt dołączył do sieci Best Western - największej rodziny hotelowej na świecie.

Trzygwiazdkowy BEST WESTERN Hotel Felix był pierwszym obiektem otwartym pod marką Best Western w Warszawie. O jego wyborze zadecydowała m.in. lokalizacja – warszawska Praga Południe, która jest coraz popularniejszym miejscem wydarzeń kulturalnych, jak i biznesowych. Ponadto atutem hotelu jest bliskość Stadionu Narodowego oraz dogodna komunikacja z centrum i lotniskiem Chopina.

BEST WESTERN Hotel Felix jest dla nas szczególnym obiektem. Jego otwarcie w 2011 roku stanowiło początek obecności marki Best Western w Warszawie. Dzisiaj mamy już w naszym portfolio 4 hotele w województwie mazowieckim. Podstawą naszego sukcesu jest udana współpraca z zaufanymi partnerami, takimi jak Satoria Group - powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę.

Dołączenie do sieci Best Western było przełomowym punktem w historii tego wtedy 17-letniego obiektu. U progu swojej „pełnoletności” przeszedł gruntowną renowację, która nadała mu nowe tempo rozwoju. Dzięki wprowadzonym międzynarodowym standardom Best Western, a także uruchomieniu nowoczesnego zaplecza konferencyjnego już po roku działalności w sieci zanotowaliśmy prawie 20% wzrost przychodów, które z roku na rok rosną – powiedział Michał Świgost, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Satoria Group SA, która jest właścicielem hotelu.

Wzrost przychodów wiąże się nierozerwalnie ze wzrostem liczby odwiedzających hotel gości. W ciągu ostatnich trzech lat warszawski obiekt odwiedziło ponad 200 tys. osób, z czego 32% stanowili obcokrajowcy. Zmiana struktury dokonywanych w hotelu rezerwacji wynika z międzynarodowego charakteru sieci Best Western i wspólnego dla wszystkich obiektów systemu rezerwacyjnego. Gośćmi hotelu są zarówno klienci korporacyjni, mający do dyspozycji nowoczesne hotelowe centrum konferencyjne, jak i turyści odwiedzający Warszawę m.in. przy okazji różnych wydarzeń kulturalno-sportowych, którym często patronuje BW Hotel Felix. Więcej informacji na temat warszawskich imprez i konferencji przeczytać można na hotelowym blogu.

Ostatnio nasz obiekt był oficjalnym hotelem Pucharu Świata w Windsurfingu, który odbył się na Stadionie Narodowym w Warszawie. Dzięki nawiązywaniu współpracy z różnymi partnerami zyskujemy nowych i zadowolonych klientów, dla których marka Best Western stanowi zapewnienie jakości i satysfakcji. W kolejnej dekadzie działalności chcemy dalej rozwijać naszą ofertę i rozszerzać grono naszych klientów, planujemy m.in. szerszą współpracę z biurami podróży – dodał Michał Świgost.

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS