Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-01-21

A A A POLEĆ DRUKUJ

Best Western wprowadza nową Strategię Jakości w Polsce

150x110

Best Western wprowadza na polskim rynku nową Strategię Jakości. Program ma pomóc obiektom dołączającym do sieci dostosować się do międzynarodowych standardów marki, a już działającym utrzymać najwyższy poziom oferowanych usług.

Od początku swego istnienia Best Western nakłada na swoich członków wymagania związane m.in. z czystością, wyposażeniem pokoi oraz usługami oferowanymi w hotelach. Aby obiekt mógł oficjalnie funkcjonować pod szyldem największej na świecie rodziny hotelowej, musi przejść specjalny audyt. Kamila Marat, Manager ds. Kontroli Jakości w Best Western, jest odpowiedzialna za wdrożenie Strategii w Polsce. Kamila Marat wcześniej pracowała m.in. dla Grupy Hotelowej Orbis, gdzie pełniła funkcję Managera ds. Kontroli. Ukończyła również międzynarodowy program szkoleniowy prowadzony przez trenerów i specjalistów Best Western International w zakresie Globalnego Systemu Zapewnienia Jakości. Jej doskonałą pracę potwierdza piąte miejsce w rankingu 10 Top asesorów w 2013 r. na całym świecie, ocenianych pod względem zgodności w zakresie przeprowadzonych ocen hoteli, z wynikiem bliskim ideału.

Strategia jest dużym wsparciem dla nowych członków największej na świecie rodziny hotelowej i pomaga zrozumieć jej politykę jakości. – Aby maksymalnie pomóc obiektom dopiero wchodzącym do sieci postanowiliśmy wprowadzić m.in. wizyty edukacyjne. Dzięki temu jeszcze przed audytem, który ostatecznie potwierdza spełnienie wszystkich standardów Best Western, możemy upewnić kierownictwo hotelu, że postępuje zgodnie z wytycznymi – tłumaczy Kamila Marat.

Strategia ma również służyć obiektom obecnie funkcjonującym w sieci. Pozwala im dopasować się do wymagań dynamicznie zmieniającej się branży. Dotyczy ona sześciu obszarów funkcjonowania hoteli, kluczowych dla zapewnienia najwyższej jakości obsługi gości, m.in. poziomu czystości w obiektach czy nastawienia obsługi hotelu. Aby sprawdzić, czy hotel spełnia wymagania, pracownicy Best Western badają poziom zadowolenia gości, m.in. monitorując popularne portale społecznościowe. Na co dzień nad poziomem usług czuwają pracownicy hoteli, którzy przeszli szkolenie „I Care” dedykowane przede wszystkim zagadnieniom jakości.

Każdy obiekt przynajmniej raz w roku audytowany jest również przez certyfikowanego asesora Best Western. Jeśli ocena wykaże niezgodność z normami sieci, wprowadzone są zgodne ze Strategią Jakości procedury naprawcze. Zakładają one m.in. dodatkowe szkolenia dla personelu hotelu czy przekazanie dyrektorom obiektów konkretnych wytycznych, które pomogą w określonym czasie wyeliminować problemy.

- W swojej pracy sprawdzamy standardy sieci w pokojach i części ogólnodostępnej, stan techniczny oraz poziom czystości obiektu. Upewniamy się również, że wszystkie oferowane usługi są na właściwym poziomie. Te same standardy dotyczą i są obowiązkowe we wszystkich hotelach Best Western na całym świecie – podkreśla Kamila Marat. – Dzięki standardom goście nie muszą się niczym przejmować. My natomiast zyskujemy pewność, że podróżni będą zadowoleni z pobytu w każdym hotelu Best Western – dodaje Manager ds. Kontroli Jakości.

Strategia jest narzędziem, które zapewni równomierny rozwój Best Western w Polsce. - Dodając kolejne obiekty do sieci, nie możemy zapominać o zachowaniu najwyższych standardów w hotelach, które są już z nami od wielu lat. Strategia Jakości jest więc dla nas doskonałym rozwiązaniem - mówi Kamila Marat. - Z dodatkowego narzędzia zadowoleni będą również zarządcy poszczególnych obiektów. Dzięki niemu uda nam się wychwycić najdrobniejsze szczegóły, które mogę pomóc w stałym doskonaleniu oferty hotelu. Strategia Jakości wprowadzona w naszym regionie pozwala więc chronić w jeszcze większym stopniu inwestycje ponoszone przez właścicieli – dodaje.

O sieci Best Western

Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości. BW Hotels Osuuskunta, określany też jako Best Western Hotels Finland, Baltic States and Poland, jest siedzibą biura reprezentującego sieć Best Western w Finlandii, krajach bałtyckich oraz w Polsce.

* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS