Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-06-17

A A A POLEĆ DRUKUJ

Bezpłatne badania dentystyczne Instytutu blend-a-med Oral-B

 

Bezpłatne badania dentystyczne

Inauguracja kampanii Instytutu blend-a-med Oral-B

 

16 czerwca br. ruszyła akcja bezpłatnych przeglądów dentystycznych Instytutu blend-a-med Oral B. W ciągu najbliższych czterech miesięcy profesjonalne Mobilne Centra Dentystyczne odwiedzą  ponad 380 miejscowości na terenie całego kraju, aby zbadać stan polskich zębów i dziąseł. To prawdopodobnie największa kampania profilaktyki zdrowotnej w Polsce. Instytut blend-a-med Oral-B szacuje, ze w ciągu trwania akcji przebadanych zostanie ok. 48 tysięcy Polaków. Współorganizatorem akcji jest sieć sklepów Biedronka, a patronat nad akcją objęli: Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych oraz profesjonalne magazyny dentystyczne jak: Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny, Stomatologia.

 

Polacy nie dbają o zdrowie jamy ustnej. Z danych Eurobarometer[1] wynika, że aż 66% Polaków odwiedza gabinety dentystyczne rzadziej, niż raz w roku. 14% Polaków pojawia się w gabinecie dopiero, gdy zmusi ich do tego bolący ząb. Efekty takiej postawy są aż nadto widoczne: z danych Eurobarometer wynika, że zaledwie 28% dorosłych Polaków ma wszystkie swoje zęby. Pod tym względem mamy jedne z najgorszych statystyk w całej Unii Europejskiej. Co więcej, nie wszyscy zdają sobie sprawę, że zęby to nie jedyny obszar jamy ustnej, z którym mamy problemy. Z Monitoringu Zdrowia jamy Ustnej wynika, że aż 75,5% Polaków cierpi z powodu złego stanu dziąseł. W codziennych zabiegach higienizacyjnych dziąsła są często ignorowane, a tymczasem to od nich w dużej mierze zależy zdrowie całej jamy ustnej. Nieleczone problemy z dziąsłami mogą prowadzić do poważnych schorzeń, jak paradontoza, zapalenie ozębnej czy trwałego uszkodzenia kości utrzymującej zęby w szczęce.

 

Teraz Polacy mają unikatową okazję, by sprawdzić stan swoich zębów i dziąseł oraz dowiedzieć się, jak prawidłowo dbać o zdrowie jamy ustnej, by przez wiele lat cieszyć się zdrowym uśmiechem.                16 czerwca br. ruszyła ogólnopolska kampania Instytutu blend-a-med Oral-B. Mobilne Centra Dentystyczne Instytutu odwiedzą ponad 380 miast na terenie całej Polski. W każdym Centrum będą wykonywane bezpłatne przeglądy jamy ustnej, ze szczególnym uwzględnieniem sprawdzenia stanu zdrowia dziąseł. Odwiedzający otrzymają również porady i wskazówki, jak prawidłowo dbać o zdrowie zębów i dziąseł.

 

Kampania Instytutu blend-a-med Oral-B ma na celu zachęcenie Polaków do regularnych wizyt kontrolnych u dentysty i pokazać ilu problemom ze zdrowiem zębów i dziąseł można zapobiec dzięki regularnemu sprawdzaniu stanu jamy ustnej i odpowiedniej codziennej pielęgnacji.

 

Mobilne Centra Dentystyczne będą ulokowane na parkingach sklepów sieci Biedronka – partnera akcji. Według szacunków Instytu blend-a-med Oral-B z bezpłatnych konsultacji dentystycznych może skorzystać nawet 48 tysięcy Polaków.

 

Kampania profilaktyki zdrowotnej jamy ustnej odbywa się pod patronatem medialnym magazynów Dental Tribune International, Nowy Gabinet Stomatologiczny oraz Stomatologia i jest rekomendowana przez Stowarzyszenie Polskich Higienistek Stomatologicznych.

 

Szczegółowe informacje na temat trasy mobilnych centrów dentystycznych oraz akcji Instytutu blend-a-med Oral-B znajdują się na stronie www.instytut.pl oraz www.biedronka.pl

 

O Instytucie blend-a-med Oral-B

 

Instytut blend-a-med Oral-B od ponad 50 lat opracowuje technologie i rozwiązania poprawiające stan jamy ustnej. Naukowcy Instytutu opracowali przełomową technologię Stannous Complex, która jest wykorzystywana w pastach blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł. Dzięki unikatowemu połączeniu polifosforanów, fluoru i cyny, pasta blend-a-med Pro-Expert Clinic Line Ochrona Dziąseł  redukować problemy z dziąsłami w ciągu 2 tygodni.[2]

 

 

O firmie Procter & Gamble

 

Firma Procter & Gamble uczestniczy w I poprawia jakość życia około 4,4 miliarda ludzi na całym świecie, poprzez swoje portofolio cieszących się zaufaniem i znanych z jakości marek. Wśród marek należących do Procter & Gamble znajdują się Ace®, Always®, Ambi Pur®, Ariel®, blend-a-med®, Bonux®, Braun®, Discreet®, Dreft®, Duracell®, Fairy®, Gillette®, Head&Shoulders®, Herbal Essences®, Lenor, Londa Professional®, Max Factor®, Naturella®, Olay®, Old Spice®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tampax®, Wella®, Wellaton®, Vizir®. Firma działa aktywnie w około 80 krajach, a jej produkty jej marek są dostępne w ponad 180 krajach na świecie. Więcej informacji na temat firmy Procter & Gamble oraz jej marek znajduje się na stronie: http://www.pg.com.

 



[1] Eurobarometer 72.3 report: Oral Health, 2010

[2] przy regularnym stosowaniu szczoteczki do zębów Oral B Pro expert Clinic Line Pro – flex i nici dentystycznej Oral B Pro expert Clinic Line

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS