Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-06-18

A A A POLEĆ DRUKUJ

Carrefour Polska intensywnie rekomercjalizuje swoje centra handlowe

Carrefour Polska  intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne w kilkunastu obiektach Carrefour. Mają one na celu poszerzenie bieżącej oferty centrum, a także „odmłodzenie” jego wizerunku na lokalnym rynku.

 Carrefour Polska sfinalizował w ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku 57 umów najmu na łączną powierzchnią  7 593 mkw. GLA

Umowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak:  Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w „Galerii AKS” w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym „Galeria Gryf” zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w „Galerii Śląskiej” w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego „Morena”.

Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą  odzieżową „Szachownica”, która  uruchomi 4 salony w centrach handlowych Carrefour: „Galeria Gryf” (450 mkw.)  „Galeria Kalisz” (270 mkw.), „Galeria AKS” (303 mkw.) oraz „Piekary” (293 mkw.) w Legnicy oraz kolejną z siecią Coccodrillo, która dołączyła do grona najemców w „Galerii Słowiańskiej” (60 mkw.) w Zgorzelcu.

W centrum handlowym „Morena” oraz w „Galerii Grudziądzkiej pojawią się salony polskiej marki ITALIAN FASHION, która zajmie odpowiednio powierzchnię 61 mkw. i 70 mkw.

Carrefour Polska zawarł również umowę z australijską firmą Diva, oferującą szeroki wachlarz biżuterii dla młodych klientów, jak również z Alior Bank Express oraz Pepco. Wszystkie te marki wzbogacą ofertę m.in. centrum handlowego „Zielone Wzgórze” w Białymstoku.

„Centra handlowe Carrefour ze względu na swoją lokalizację oraz ugruntowaną pozycję rynkową, cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców, którzy w obecnych czasach szukają sprawdzonych obiektów handlowych, gwarantujących im wysoką odwiedzalność. Podpisane ostatnio umowy najmu z firmami o stabilnej pozycji rynkowej, są najlepszą rekomendacja dla posiadanych przez nas obiektów” – podsumowuje Ewa Karska Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

 

CENTRA HANDLOWE CARREFOUR

Grupa Carrefour Polska,  należąca do francuskiej sieci Carrefour, to lider wielkiej dystrybucji  posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki  Carrefour, która obecna jest  w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  20 obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

 

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS