Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-01-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Castrol sponsorem Euro 2012

Castrol wspiera kolejną wielką imprezę piłkarską. Firma podpisała umowę na sponsoring UEFA EURO 2012

Castrol umacnia swój związek z piłką nożną, podpisując umowę z Europejską Unią Związków Piłkarskich (UEFA) na sponsoring turnieju EURO 2012, który już za dwa lata odbędzie się w Polsce i na Ukrainie.

Nowe partnerstwo przyznaje światowemu koncernowi olejowemu tytuł globalnego partnera piłkarskich Mistrzostw Europy w 2012 roku. Castrol będzie mógł cieszyć się pełnią praw przysługujących każdemu z głównych sponsorów imprezy.

Jako sponsor UEFA EURO 2012™ Castrol będzie wykorzystywał swoje doświadczenie analityczne, nowoczesne technologie i innowacyjne podejście do przygotowywania unikalnych zestawień, dzięki którym fani piłkarscy będą mogli czerpać jeszcze większą radość z kibicowania i śledzenia występów najlepszych zawodników Europy. Firma będzie kontynuować działania wprowadzone z sukcesem w ramach projektu sponsorskiego UEFA EURO 2008™. Powstał wtedy Castrol Index, pionierski system, który dzięki analizie zapisu z szesnastu kamer obiektywnie ocenia i porównuje grę każdego zawodnika występującego na boisku w rozgrywkach turniejowych.

„Po doświadczeniach związanych ze sponsoringiem EURO 2008 wiemy, że kibice aktywnie poszukują informacji o grze piłkarzy i analiz występów swoich drużyn  – mówi Wojciech Mora, Dyrektor Sprzedaży Castrol na Europę Centralną. – Dlatego w najbliższych latach będziemy kontynuować nasze działania, dając kibicom jeszcze więcej możliwości. A ponieważ polscy fani należą do najbardziej aktywnych i zainteresowanych futbolem, tym bardziej cieszymy się, że będziemy wspierać największą imprezę piłkarską, która odbędzie się właśnie w naszym kraju i sąsiedniej Ukrainie.”

Dzięki podpisaniu umowy Castrol powiększa swoje portfolio projektów sponsoringowych w piłce nożnej.  Po sukcesie UEFA EURO 2008™, firma zawiązała partnerstwo z Międzynarodową Federacją Piłki Nożnej (FIFA) na sponsoring najbliższych Mistrzostw Świata 2010 w RPA, a także kolejnego turnieju – w 2014 roku w Brazylii. Działania firmy Castrol wspierają też największe gwiazdy piłkarskie – obecnie rolę ambasadorów marki pełnią m.in. Cristiano Ronaldo i Arsène Wenger.

Komentując podpisanie umowy, ambasador Castrol Arsène Wenger powiedział: „Castrol Index wprowadził dyskusje o piłce nożnej w inny wymiar. Podczas EURO 2008 kibice po raz pierwszy w historii mogli obiektywnie śledzić i porównywać dyspozycję poszczególnych graczy. System dał im nowe, niepodważalne argumenty i ciekawe tematy do dyskusji. Nie mogę się już doczekać nowej odsłony Castrol Index na EURO 2012.”

Przygotowania do rozgrywanego w Polsce i na Ukrainie turnieju Castrol rozpocznie już niebawem, bo przy okazji losowania grup eliminacyjnych, które odbędzie się 7 lutego 2010 w Warszawie. Przy tej okazji firma zaprezentuje Castrol Predictor, zaawansowane narzędzie, które dzięki analizie występów poszczególnych zawodników i ich drużyn będzie przewidywać, które drużyny mają największe szanse znaleźć się w finałowej 16.

Mike Johnson, Dyrektor Wykonawczy firmy Castrol na świecie dodał: „Europejski rynek piłkarski jest bez wątpienia jednym z najsilniejszych na świecie, dlatego interesują się nim również kibice spoza Starego Kontynentu. Tym bardziej cieszymy się, że możemy kontynuować długoterminową współpracę z UEFA."

„W dalszym ciągu chcemy przesuwać granice i dzięki temu dostarczać kibicom unikalne informacje, które pozwolą im inaczej spojrzeć na występy piłkarzy. Stąd pomysł na rozwijanie pionierskiego Rankingu Castrol, który po raz pierwszy w historii futbolu wykorzystuje obiektywne informacje do tworzenia wiarygodnej, systematycznie aktualizowanej klasyfikacji piłkarzy. Z niecierpliwością czekamy na chwilę, w której przy okazji UEFA EURO 2012™ zaprezentujemy fanom ulepszone narzędzia, takie jak Castrol Index czy Castrol Predictor. Mamy też w zanadrzu sporo niespodzianek” – przyznał Mike Johnson.

Komentując informację, David Taylor, Dyrektor Wykonawczy UEFA, oświadczył: „Zaangażowanie firmy Castrol w sponsoring UEFA EURO 2012™ już dziś, w przededniu losowania grup eliminacyjnych, to dowód na ogromne zaufanie, jakim firma obdarza organizatorów tego przedsięwzięcia. Castrol udowodnił już, że jest innowacyjnym i wartościowym partnerem UEFA i całego europejskiego futbolu. Bardzo się cieszę, że ta współpraca, która przynosi korzyści obu stronom, będzie w najbliższych latach kontynuowana.”

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS