Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2018-01-02

A A A POLEĆ DRUKUJ

ContentHouse odpowiedzialny strategię content marketingową dla mFinanse (mBank)

Od listopada ContentHouse opracowuje i wdraża strategię content marketingową dla mFinanse – platformy sprzedaży produktów finansowych mBanku. To już kolejny klient z branży finansowej w portfolio agencji.

Ponad 15 mln Polaków miało kredyt[DD1]  pod koniec 2016 roku. Osoby, które decydują się na zaciągnięcie pożyczki szukają przede wszystkim odpowiedzi na swoje pytanie związane z zdolnością kredytową czy spłatą zadłużenia. A rzetelnych miejsce, gdzie mogą je znaleźć w sieci jest nadal zbyt mało.

W odpowiedzi na te potrzeby, mFinanse zdecydowało się powierzyć ContentHouse działania w zakresie content marketingu. W ramach współpracy agencja jest odpowiedzialna za stworzenie bloga edukacyjnego oraz prowadzenie redakcji, w tym tworzenie artykułów eksperckich, infografik oraz video z ekspertami mFinanse.

Działania content marketingowe będą wsparte kampanią mediową, m.in. na YouTube, za którą również odpowiada ContentHouse.

Współpraca została nawiązana w ramach rekomendacji.

mFinanse (dawniej Aspiro) to firma pośrednictwa finansowego, która powstała w czerwcu 2009 roku z połączenia sieci sprzedaży mBanku oraz mobilnej sieci d. MultiBanku. mBank (dawniej BRE Bank) należy do czołówki uniwersalnych banków komercyjnych w Polsce.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS