Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-04-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

CZEGO OCZEKUJĄ DZIŚ GOŚCIE HOTELOWI? IBIS ZNA ODPOWIEDŹ!

 

Marka ibis od początku swojego istnienia wyznacza nowe standardy hotelarstwa. Kreowanie trendów to jednak również stałe podążanie za dynamiką potrzeb i oczekiwań. Dlatego też, w centrum zachodzących obecnie zmian ibis stawia człowieka oraz... muzykę! Podstawy nowej koncepcji marki są oparte na międzynarodowym badaniu[1] przeprowadzonym przez Ipsos. Zostały one przybliżone podczas muzycznego spotkania w hotelu Novotel & ibis Poznań Centrum. Wieczór uświetnił koncert Poli Rise. Wydarzenie poprowadził Mateusz Szymkowiak.

 

Hotele na miarę współczesnych oczekiwań

 

Zdaniem 80% ankietowanych, nowoczesny hotel jest wyjątkowym miejscem spotkań, w którym wszyscy czują się mile widziani. Marka ibis pragnie powitać gości w tętniących życiem obiektach, w których każdy może skorzystać z wygodnego noclegu, skosztować specjałów kulinarnych, poznać nowych ludzi, albo posłuchać muzyki na żywo. Taka gama różnych możliwości w jednej lokalizacji jest ważna dla większości badanych (67%). Hotele ibis proponują ponadto innowacyjne i wielofunkcyjne przestrzenie, które zachęcają do nawiązywania kontaktów i interakcji pomiędzy gośćmi, podróżnymi i lokalnymi społecznościami. Choć Novotel & ibis Poznań Centrum jest hotelem wyjątkowym, łączącym dwie marki z różnych kategorii pod jednym dachem, doskonale wpisuje się w te założenia.

 

Muzyka jako nieodłączny element podróży

Marka ibis stworzyła z muzyki integralną część swoich hoteli. Nie dziwi więc fakt, że działania skoncentrowane wokół tej pasji będą kontynuowane. Rok 2019 to globalna kampania ibis MUSIC, realizowana we współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group, Spotify i Sziget Festival. W międzynarodowym badaniu przeprowadzonym przez Ipsos na zlecenie marki ibis, 79% respondentów przyznało, że słuchanie muzyki ma kluczowe znaczenie w ich życiu. Co więcej, 53% badanych potwierdza, że w czasie podróży lubi odkrywać lokalne gatunki muzyki oraz miejscowych artystów. Kampania ibis MUSIC to 44 koncerty, które odbędą się w hotelach ibis w 17 krajach. Spośród 88 występujących artystów zostanie wybranych 9, którzy wystąpią na międzynarodowym finale - w strefie marki ibis na Sziget Festival 2019. Na zwycięzcę czeka między innymi możliwość współpracy z Sony Music Uk’s 4th Floor Creative Group.

 

O MARCE IBIS

ibis – marka ekonomiczna AccorHotels. Gwarancja nowoczesności, komfortu i profesjonalizmu w najlepszej cenie.

Hotele ibis należące do Grupy Accor to obiekty gwarantujące nowoczesność, wygodę oraz najwyższą jakość świadczonych usług w przystępnej cenie. Marka nieustannie wprowadza innowacje w celu zapewnienia swoim gościom jeszcze większej nowoczesności, wygody i dostępności. W ten sposób powstała między innymi rewolucyjna koncepcja łóżka „Sweet Bed™ by ibis”, a także znakomicie zaprojektowane i przyjazne dla gości przestrzenie wspólne, współcześnie zaaranżowane restauracje i bary oraz wyjątkowy koncept kulinarny - „ibis Kitchen”. Marka ibis ze względu na jakość świadczonych usług, niezawodność oraz zaangażowanie na rzecz ochrony środowiska jest globalnie rozpoznawalna. Założony w 1974 roku ibis jest obecnie europejskim liderem wśród hoteli klasy ekonomicznej oraz 4. co do wielkości na świecie w swojej kategorii, z ponad 1170 hotelami i 150 748 pokojami w 66 krajach.

 



[1] Badanie dla marki ibis przeprowadzone zostało przez Ipsos w 6 państwach (Francja, Zjednoczone Królestwo, Brazylia, Singapur, Niemcy oraz Australia), z uwzględnieniem reprezentatywnej próby populacji w każdym kraju.

 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS