Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-09-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Droga do zdrowia - nowa kampania PZU z udziałem Marcina Dorocińskiego

2 września br. rozpoczęła się ogólnopolska kampania PZU „Droga do zdrowia”. Ma ona zwrócić uwagę Polaków, jak ważne w życiu jest zdrowie oraz przypomnieć, że PZU jest sponsorem tytularnym Maratonu Warszawskiego. W aktywnościach bierze udział Marcin Dorociński, który uczestniczył w poprzednich kampaniach firmy.

Zdrowie jest tym aspektem naszego życia, którego nie doceniamy. PZU chce przypomnieć Polakom, że należy o nie dbać już teraz, a nie odkładać na przyszłość. Będąc zdrowym, zachowujemy wewnętrzną równowagę i możemy spokojnie podejść do reszty spraw w naszym życiu.

Zadaniem kampanii „Droga do zdrowia” jest dotarcie z tym przekazem do szerokiego grona odbiorców. PZU chce jednocześnie zachęcić Polaków do aktywnego trybu życia, które pozytywnie wpływa na organizm i samopoczucie, dlatego wspiera wiele projektów, związanych ze zdrowiem.

Na stronie www.pzuzdrowie.pl/drogadozdrowia Marcin Dorociński zachęca do dzielenia się zdjęciami, które uwieczniają Polaków uprawiających sport. Wybrane fotografie staną się częścią spotu z udziałem aktora. Film zostanie opublikowany w Internecie.

Kampania potrwa do 28 września i obejmie spoty telewizyjne, reklamy w prasie i outdoorze oraz działania w internecie.

Autorem pomysłu na kampanię jest agencja VML. Media zakupił dom mediowy Starlink.

 


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS