Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-05-29

A A A POLEĆ DRUKUJ

Dzień Dziecka na Allegro

Dzień Dziecka już za kilka dni. W związku z tym wyjątkowym dniem,  na platformie Allegro trwa prawdziwe oblężenie kategorii „Dziecko”. Wciągu godziny użytkownicy wpisują w wyszukiwarkę słowo „rower” aż 443 razy. Zdecydowanym hitem produktowym jest trampolina, której użytkownicy poszukują co 15 sekund.

Sprzedaż zabawek z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka systematycznie rośnie. Liczba sprzedanych produktów z działu „Dziecko” wzrosła o 12% w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Z kolei liczba kupujących produkty z w/w kategorii wzrosła o 10% w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2012. 64% wszystkich sprzedanych produktów kupiły kobiety.

Najwyższe wzrosty obrotów odnotowujemy w zabawkach ogrodowych – ponad 32% i rowerach oraz pojazdach – o 25%, w porównaniu z analogicznym okresem w poprzednim roku. Jakie konkretnie produkty w tych kategoriach kupują użytkownicy?
- Rowery i pojazdy: tutaj  największym powodzeniem cieszą się: rowery trójkołowe i tradycyjne, hulajnogi, pojazdy elektryczne oraz rolki, wrotki. Użytkownicy słowo "rower" wpisują w wyszukiwarkę na stronie głównej aż 443 razy na godzinę.  Z kolei rolki wyszukiwane są co pół minuty.
- Zabawki.
Wśród zabawek najpopularniejsze są klocki LEGO, co 2 minuty sprzedają się 3 zestawy. Użytkownicy równie chętnie kupują zabawki edukacyjne oraz lalki. Wśród lalek króluje Monster High i Barbie. Monster High jest produktem wyszukiwanym średnio co minutę.
- Zabawki ogrodowe. Tutaj zdecydowanie hitem produktowym są trampoliny. Użytkownicy poszukują trampoliny poprzez wyszukiwarkę co 15 sekund. Równie często poszukuje się hulajnóg, huśtawek i zjeżdżalń. Popularnością cieszą się również piaskownice, place zabaw oraz zjeżdżalnie.                                                      

*Dane z serwisu Allegro za okres 20 kwietnia – 20 maja 2013





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS