Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-11-25

A A A POLEĆ DRUKUJ

Euro 2012: Rezerwacja ekranów ruszyła

150x110
Już w czerwcu rozpoczną się Mistrzostwa Europy w piłce nożnej - odbędą się na ośmiu stadionach, w tym na czterech w Polsce. Jednak nie wszyscy fani będą mieć możliwość kibicowania swoim drużynom bezpośrednio na stadionie. Dla tych, którym nie uda się zdobyć biletów, przewidziane są specjalne Strefy Kibica zlokalizowane w centrum miast, będących gospodarzami mistrzostw, oraz transmisje w klubach i restauracjach w całej Polsce. Komfort odbioru rozgrywek sportowych zapewnią fanom sportu wysokiej jakości nośniki LED.

W walce o tytuł mistrza Europy rozegranych zostanie 31 spotkań. Gospodarzami Euro 2012 będą m.in. cztery polskie miasta - Gdańsk, Poznań, Warszawa, Wrocław. Przewiduje się, że na to wydarzenie przybędzie do Polski około milion gości.

Strefy kibica tylko z dużym ekranem
Międzynarodowe imprezy piłkarskie zawsze były świętem dla tysięcy kibiców. Od czasu Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2006 w Niemczech towarzyszy im nowe powszechne zjawisko: zbiorowe oglądanie meczów i wspólna zabawa w formie wielkiego festynu, gromadzącego tysiące osób w punktach kibiców, którzy zdecydują się uczestniczyć w mistrzostwach poza stadionami.
Organizacja strefy to wyjątkowa okazja dla promocji kraju, miasta, gminy – w tym czasie odwiedzą nasz kraj setki tysięcy turystów. Ważna jest zatem nie tylko kwestia organizacji, logistyki i bezpieczeństwa, ale także zapewnienia kibicom przeżywania sportowych emocji na najwyższym poziomie. Ekrany wyświetlające bieżącą sytuację na boisku będą najważniejszym elementem przestrzeni dla fanów, którzy zgromadzą się na czas trwania meczów w wyznaczonych strefach. Dlatego tak istotną kwestią staje się jakość emitowanego obrazu.
„Wynajmem ekranów zainteresowane są nie tylko miasta będące gospodarzami mistrzostw, ale także gminy i lokalni przedsiębiorcy, którzy w mistrzostwach dostrzegają szansę dla rozwoju własnego biznesu czy regionu. Dlatego też ofertę, której przedmiotem jest sprzedaż i wynajem nośników o powierzchni 16, 24, 46 m², kierujemy w dużej mierze do urzędów miast i gmin” - mówi Konrad Pawlak.
Wielkopowierzchniowe nośniki LED pozwolą fanom piłki nożnej przeżywać emocje porównywalne do tych, które towarzyszą kibicom zgromadzonym na stadionach. Co więcej Strefy Kibica to także szereg imprez rozrywkowych, tj. występy artystyczne, koncerty, konkursy. Przy tak dużej liczbie osób zgromadzonych na ograniczonej przestrzeni nie ma lepszej formy prezentacji wydarzenia niż za pośrednictwem telebimów, które nawet przy dużym nasłonecznieniu emitują wyraźny i czytelny obraz. Nie tylko urzędy miast, które będą gospodarzami mistrzostw, powinny zadbać o kibiców. „Dla mniejszych miast, gmin, czy też lokalnych przedsiębiorców mistrzostwa to niebywała szansa na promocję swojej działalności, z jednej strony wśród turystów, z drugiej - i przede wszystkim - wśród lokalnych mieszkańców, właśnie poprzez organizację własnej strefy” – mówi Prezes Flexvision.

Lokale małe i duże
Możliwość przeżywania sportowych emocji, dzielenia się nimi i spędzenia wieczoru wraz z innymi kibicami to atrakcyjna alternatywa dla śledzenia rozgrywek w domu przed odbiornikiem telewizyjnym. Skorzysta z niej niejeden fan piłki nożnej. Warto jednak pamiętać, że tylko te lokale, które zagwarantują kibicom bieżącą transmisję meczu, co więcej - na ekranach wysokiej jakości i o dużej powierzchni, mogą liczyć na większe zainteresowanie z ich strony. Właściciele pubów w całej Polsce już teraz liczą na wysokie zyski, a w niektórych restauracjach prowadzone są rekrutacje dodatkowego personelu.
„Ekrany diodowe LED znajdują coraz większe zastosowanie w lokalach o mniejszych powierzchniach, wypierając tym samym ekrany plazmowe. Już teraz odnotowujemy duży wzrost zainteresowania naszymi usługami w związku ze zbliżającymi się mistrzostwami. Zgłaszają się do nas zarówno lokale gastronomiczne, puby, jak również agencje artystyczne. Także obiekty, które do tej pory nie inwestowały w nośniki w związku z transmisją wydarzeń sportowych dostrzegły, że jest to dodatkowa szansa na zwiększenie zysków i rozwój lokalnego biznesu. W tym przypadku polecamy klientom ekrany o powierzchni od 5 do 10 m²” – mówi Konrad Pawlak, Prezes Flexvision.
Dużą zaletą dla właścicieli lokali, którzy z wielu powodów nie decydują się na zakup nośnika LED, jest możliwość wynajmu ekranu na czas trwania mistrzostw. Nad montażem i prawidłowym funkcjonowaniem ekranów czuwa zespół fachowców. Tym bardziej ważne jest dokonanie właściwego wyboru dostawcy, który w pakiecie zapewni klientowi transport, montaż i obsługę.

Kto pierwszy, ten…
„Rezerwacja ekranów LED na czas trwania Mistrzostw Euro 2012 już ruszyła. Do tej pory odnotowaliśmy duże zainteresowanie wynajmem nośników zarówno ze strony lokali gastronomicznych, lokalnego biznesu, jak i urzędów miast czy gmin. Przedmiotem zainteresowania są głównie ekrany o powierzchni 16, 24 i 46 m². Przy tak dużym zainteresowaniu, i to na kilka miesięcy przed mistrzostwami, może okazać się, że do końca roku dojdzie do zjawiska, kiedy popyt przewyższy podaż. Dlatego warto być świadomym tego faktu i już teraz dokonać rezerwacji” - podsumowuje Konrad Pawlak, Prezes w firmie Flexvision.

Na czas trwania Euro 2012 każdy Polak będzie kibicem, bez względu na to, jakiej drużynie kibicuje i czy ma możliwość dzielenia się emocjami bezpośrednio na stadionie czy spotykając się ze znajomymi w lokalu. Jako gospodarze mistrzostw udowodnijmy jak ważna jest dla nas, podkreślana nie raz, polska gościnność, pamiętając przy tym, że dobra inwestycja zawsze się zwraca!




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS