Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-03-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Goodyear stawia na bezpieczeństwo i innowacyjność

„Bezpieczniej dla każdego użytkownika drogi” – wiosenna kampania Goodyear

Warszawa, 26 marca 2012 r. – W działaniach promocyjnych wiosną 2012 r. Goodyear skupia się na podkreślaniu głównych atutów swoich produktów, tj. ich najwyższej jakości oraz wykorzystywania najnowszych technologii na rzecz bezpieczeństwa na drodze. Troska o uczestników ruchu drogowego będzie widoczna we wszystkich materiałach reklamowych. Ponadto Goodyear został sponsorem głównego wydania prognozy pogody oraz wiadomości sportowych w TVN.

Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Bezpieczniej dla każdego użytkownika drogi”. To hasło pojawia się we wszystkich materiałach reklamowych przygotowanych z okazji wiosennej akcji. Spoty (5- i 10-sekundowe) pojawią się na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz kanałów tematycznych. Prezentują rodzinę podróżującą samochodem, której udaje się uniknąć kolizji, dzięki nowoczesnym oponom Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2, skutecznie skracającym drogę hamowania.

Wiosenne działania reklamowe rozpoczną się w ostatnim tygodniu marca i potrwają do końca kwietnia. Będą prowadzone głównie w telewizji oraz Internecie.

„W reklamach Goodyeara zawsze podkreślamy wpływ najnowszych technologii wykorzystywanych w naszych produktach na bezpieczeństwo ruchu drogowego. Pamiętajmy o tym, bo zwłaszcza w sezonie letnim, kiedy częściej podróżujemy samochodem, musimy być przygotowani na różnego rodzaju zaskakujące sytuacje na drodze, np. pojawienie się na szosie niespodziewanej przeszkody. Wtedy liczą się ułamki sekundy, które kierowca ma na reakcję i centymetry, które możemy zyskać używając właściwie dobranych, dobrych opon” – powiedział Łukasz Tłuchowski, Starszy menedżer marki Goodyear w Goodyear Dunlop Tires Polska.

Spot reklamowy podkreśla atrybuty opony Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2: m.in. zastosowanie technologii ActiveBraking, która w znaczący sposób skraca drogę hamowania. Używanie opon Goodyear oznacza, że kierowca może być spokojny o  swoje bezpieczeństwo, jak i pasażerów, a także innych uczestników ruchu drogowego.

Klienci zetkną się z informacjami o nowościach również u autoryzowanych dystrybutorów opon Grupy Goodyear. Materiały POS to ulotka z informacjami na temat letniej oferty opon marki Goodyear, karty produktowe prezentujące cechy poszczególnych opon oraz plakaty reklamujące oponę Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2. Na klientów kupujących komplet opon Goodyear czekają również upominki – kosmetyki do pielęgnacji samochodu.

Za przygotowanie kampanii reklamowej odpowiadają Dział marketingu Goodyear Dunlop Tires Polska oraz agencja GPD, a za zakup mediów – Universal McCann.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.goodyear.eu/pl.

Goodyear jest jednym z największych producentów opon na świecie, z centralą w Akron, w stanie Ohio, USA. Firma wytwarza opony, wyroby gumowe oraz środki chemiczne w ponad 54 zakładach w 22 krajach. Swoją działalność prowadzi w większości krajów świata. Dwa ośrodki innowacji – w Akron w stanie Ohio i Colmar-Berg w Luksemburgu rozwijają najnowocześniejsze produkty i usługi, które wyznaczają branżowe standardy w dziedzinie technologii i parametrów. Goodyear zatrudnia około 73 000 pracowników. W Polsce firma oferuje opony takich marek, jak: Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava i Dębica. Jest także głównym akcjonariuszem Firmy Oponiarskiej Dębica S.A.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS