Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-01-14

A A A POLEĆ DRUKUJ

Havas Worldwide Warsaw inwestuje w komunikację digital

Z początkiem stycznia do Havas Worldwide Warsaw dołączyło grono ekspertów w obszarze digital marketingu. Nowe osoby w agencji to Andrzej Jakubczyk, który objął stanowisko deputy creative directora, Michał Gąsior piastujący funkcję innovation directora, Bartosz Koj, który dołączył do agencji na stanowisko digital art directora i Adrian Serafin head of social media.

Dołączenie do Havas Worldwide Warsaw grona wyspecjalizowanych ekspertów zajmujących się komunikacją digital oznacza wzmocnienie aktywności agencji w tym obszarze. Za dalszy rozwój kompetencji digital jest odpowiedzialny Szymon Szymański, executive digital director. W planowaniu aktywności digitalowych będziemy się skupiać przede wszystkim na obszarze user experience, oferując możliwości unikalnej interakcji konsumenta z marką bądź produktem. Przy wykorzystaniu technologii dostępnych w dzisiejszym, cyfrowym świecie będziemy w stanie dostarczyć nową, unikalną wartość na rynku – powiedział Szymański.

Antoine Kolendowski, CEO Havas Worldwide w Polsce podsumował – Sprawne wykorzystywanie narzędzi i możliwości, jakie daje digital, to coraz częściej podstawa skutecznych kampanii. Dlatego bardzo mnie cieszy dołączenie do naszego grona osób, które doskonale rozumieją mechanizmy współczesnej komunikacji i pozwolą rozwijać naszą ofertę w zakresie komunikacji cross-media.

Z początkiem stycznia do działu digital agencji dołączyli także digital designerzy – Piotr Jakubowski (senior digital designer) i Justyna Zychalska (digital designer).

***

Andrzej Jakubczyk, który dołączył do grona deputy creative directorów Havas Worldwide Warsaw (takie funkcje pełnią także Kuba Bogaczyński i Paweł Krzemiński), to założyciel, były partner i dyrektor kreacji w agencji John Pitcher. Przez kilkanaście lat kariery zawodowej (m.in. w ówczesnym Digital One, które było częścią Grupy Euro RSCG) tworzył komunikację dla takich marek, jak: Toshiba, Tchibo, Getin Bank, Empik School, Nike, Lech, Lech Pils, Miller, EFL, Canal+ czy Dr. Irena Eris. Zdobywca nagród i wyróżnień w wielu konkursach branżowych: Golden Drum, Mixx Awards (Grand Prix w 2012 roku), KTR, Media Trendy i Kreatura.

Michał Gąsior dołączył do Havas Worldwide Warsaw z agencji Lowe Warsaw, w której pełnił funkcję senior digital strategist. Wcześniej pracował także w Mediacomie (jako senior interactive specialist) oraz w Mediapunto (marketing & strategy manager). W trakcie swojej dotychczasowej kariery pracował dla takich klientów, jak m.in.: ING Bank, Tic Tac, Pernod-Ricard, Wyborowa, NASK, US Pharmacia, PKN Orlen, Warta, Unilever, Wawel czy Danone. Jest autorem poczytnego bloga marketingowegoblog.oslawiony.pl.

Adrian Serafin − specjalista z zakresu komunikacji w nowych mediach związany z branżą interaktywną od 2009 roku. Przed przejściem do Havas Worldwide Warsaw kierował działem social media w agencji SmartPR oraz tworzył struktury komórki social media w agencji Oxide. W 2012 roku na stanowisku creative managera wspierał kreatywnie zespół specjalizującej się w marketingu sportowym agencji Chariot. Pełnił także funkcję digital strategist w agencji Carrot Digital. Pracował m.in. dla FoodCare (Black Energy Drink, N-Gine Energy Drink, Fitella, 4Move), Mokate (Cappuccino One Cup, NY Coffee), Burneika Sports, Trec Nutrition oraz MTV Networks.

Bartosz Koj – dotychczas związany głównie z agencją K2, w której przed przejściem do Havas Worldwide Warsaw pracował jako art director (2009-2013) oraz jako senior graphic desiger (2007-2009). W 2009 roku pracował w Saatchi & Saatchi. Jest autorem całej aktualnej identyfikacji agencji K2, którą stworzył w 2012 roku. Laureat branżowych nagród i wyróżnień, m.in. w konkursach KTR, Mixx Awards, Promax BDA, Kreatura, London International Award, Golden Arrow, Złote Orły, Webstar. Pracował m.in. dlaCentrum Nauki Kopernik, Grupy Coca-Cola, marek Heineken, Hochland, MTV, Nestle, Nokia, Peugeot, PKO BP, PLAY, PZU, Raiffeisen, Renault, Toyota, Volvo, Whirlpool.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS