Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-04-20

A A A POLEĆ DRUKUJ

Hoop Cola wraz z agencją Ciszewski Public Relations w finale SABRE Awards

Projekty „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania” i „Colędawanie” zrealizowane dla marki Hoop Cola, zakwalifikowały się do finału prestiżowego konkursu SABRE Awards. Uroczysta gala wyłonienia zwycięzców i wręczenia nagród odbędzie się 26 maja br. w Londynie.

Hoop Cola i Agencja Ciszewski PR zostały nominowane w konkursie SABRE Awards w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) w dwóch kategoriach tematycznych.

W kategorii Consumer Marketing (existing product) nominowany został projekt „24 czerwca Polskim Dniem Przytulania”, powstały w celu wsparcia platformy komunikacyjnej Hooptymistycznego Ośrodka Otwierania Polaków i pozycjonowania marki Hoop Cola. Kampania polegała na wzmocnieniu przekazu marki, mówiącego o otwarciu się na drugiego człowieka i spontanicznym okazywaniu pozytywnych emocji.

Do tej pory kampania przyniosła 6 nagród, w tym m.in. nagrodę Złoty Spinacz, Silver Drum, Impactor oraz Magellan Award.

Drugą nominację Hoop Cola i agencja Ciszewski PR otrzymały w kategorii Advocacy Crisis and Issues Management za rozwiązania antykryzysowe, związane z emisją spotu reklamowego „Colędawanie”, przygotowanego przez agencję Hand Made.

Po nałożeniu przez KRRiT zakazu emisji spotu, przeprowadzone działania PR skłoniły opinię publiczną do wypowiedzenia się w sprawie słuszności decyzji i sprowokowały dyskusję na temat wolności wypowiedzi w języku reklamy.

SABRE Awards to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w dziedzinie marketingu i public relations. Do tegorocznej edycji zostało zgłoszonych ponad 1 600 projektów, z których zaledwie około 20% zaklasyfikowało się do finału.

Za strategię PR oraz koordynację projektów po stronie klienta odpowiedzialna była PR Manager Hoop Polska Edyta Bach oraz Category Manager Patrycja Giurko, w agencji Ciszewski PR projekt koordynowali Barbara Sołtysińska oraz Michał Dunin.


***

Ciszewski Public Relations Sp. z o.o.  działa od 1994 roku i jest jedną z największych agencji public relations w Polsce.
Od 1999 roku współpracuje na podstawie umowy afiliacyjnej z międzynarodową agencją GolinHarris i jest jej jedynym przedstawicielem na terenie Polski. Wśród klientów agencji znajdują się m.in.: Carrefour Polska, Nivea Polska, Bayer, Kofola-Hoop, Kingston Technology i Allegro.pl. Firma Ciszewski Public Relations należy do Ciszewski Marketing Group, która skupia firmy specjalizujące się w obszarze szeroko pojętego marketingu i komunikacji. Więcej informacji na www.ciszewskipr.pl.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS