Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-03-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kampania reklamowa kont osobistych w Banku BGŻ

W Banku BGŻ trwa kampania reklamowa wspierająca sprzedaż kont osobistych. Celem kampanii jest poinformowanie rynku o bogatej funkcjonalności kont osobistych, dodatkowych usługach dostępnych w koncie oraz możliwości darmowego ich wypróbowania.

– Pomysł kreatywny opiera się na prostocie naszych produktów, której symbolem jest sztuka origami a hasło przewodnie kampanii brzmi: "Konta osobiste w Banku BGŻ - tak proste, że aż doskonałe" - powiedziała Małgorzata Wagner dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Banku BGŻ. Dodatkowo, każdy klient odwiedzający nasz oddział w trakcie kampanii otrzyma prezent -  schemat origami do samodzielnego złożenia – dodała Małgorzata Wagner.

Kampania będzie skoncentrowana przede wszystkim na telewizji gdzie będzie emitowany spot 30’’ i 8’’ billboard sponsorski oraz w Internecie.
Wsparcie reklamowe zakłada także oklejenie witryn oddziałów, bannery wielkoformatowe, spot radiowy oraz plansze do bankomatów.

Za pomysł kreatywny kampanii odpowiada współpracującą z bankiem agencja reklamowa White Rabbit.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS