Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-07-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kibice szykują się na Euro 2012 - Flagzone wprowadził do Polski flagi na lusterka samochodowe

150x110
Flagi na lusterka samochodowe, gadżet kibica i nie tylko kibica, największe odkrycie ostatniego mundialu - już dostępne w Polsce. Podbiły Południową Afrykę od Johannesburga po Kapsztad, teraz zaczynają podbijać Polskę i Europę

WARSZAWA, 5 lipca 2011 – Na niespełna rok przed pierwszym gwizdkiem mistrzostw Europy w piłce nożnej, kibice poszukują najbardziej oryginalnych gadżetów, by móc pokazać swoje barwy narodowe. Wychodząc naprzeciw tym oczekiwaniom, firma Flagzone wprowadziła do Polski flagi na lusterka samochodowe, gadżet znany każdemu, komu dane było uczestniczyć w mundialu w Republice Południowej Afryki w 2010.

Pokrowce na lusterka samochodowe firmy Flagzone to świetny gadżet dla zmotoryzowanego kibica. Dla tych fanów, którzy chcą pokazać kogo wspierają już w drodze na stadion, na ulicach miast i autostradach. Flagi w formie pokrowców są bardziej praktyczne i efektowniejsze niż mocowane na samochodach chorągiewki. Pozostaną na swoim miejscu nawet przy bardzo szybkiej jeździe, nie ograniczają widoczności i nie potrzebują żadnych uchwytów.

Pokrowce-flagi podbiły ulice Republiki Południowej Afryki przy okazji mundialu dzięki świetnej kampanii reklamowej jednej z firm motoryzacyjnych. Firma promowała swój najnowszy model pokazując na zdjęciach reklamowych auta z pokrowcami w południowoafrykańskich barwach. I obiecując, że każdy chętny dostanie w salonie taki pokrowiec. Zainteresowanie było tak wielkie, że w salonach powstawały listy społeczne, a podczas mistrzostw trudno było znaleźć na ulicach samochód bez tych flag.

„Nasza firma jako pierwsza wprowadziła flagi na lusterka do sprzedaży w Polscewierząc, że mogą one powtórzyć południowoafrykański sukces. Nasze biało-czerwone flagi cieszą się coraz większym powodzeniem, a właśnie wprowadzamy do oferty kolejne modele. M.in. pokrowce w barwach Hiszpanii oraz pomarańczowe pokrowce Holandii. Czyli dwóch finalistów ostatniego mundialu, drużyn niemal już pewnych awansu do Euro 2012 i co jeszcze ważniejsze – drużyn które od zawsze miały w Polsce wielu kibiców” – mówi Michał Karkoszka z Flagzone. „Mamy nadzieję, że dzięki naszym pokrowcom polskie drogi i ulice staną się jeszcze bardziej kolorowe, a kibice poczują, że należą do jednej wielkiej rodziny.”

O firmie Flagzone

Flagzone S.C. jest dystrybutorem flag i pokrowców na lusterka samochodowe. Firma współpracuje z sieciami handlowymi, sklepami kibica i agencjami reklamowymi, oferując sprawdzone, wysokiej jakości produkty. Zindywidualizowane pokrowce, w dowolnych barwach, rozmiarach i z dowolnym nadrukiem są świetnym narzędziem w kampaniach reklamowych i społecznych, gwarantując dotarcie do szerokiego grona odbiorców. Flagzone S.C. zastrzegła  prawa wyłączne na terytorium RP do znaku towarowego Flaga, oznaczającego pokrowce i flagi na lusterka samochodowe oraz wzoru użytkowego pt. pokrowiec na lusterko samochodowe dokonując zgłoszeń w Urzędzie Patentowym RP. Więcej informacji znajduje się na stronie www.flagzone.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS