Wieczór, krakowski Kazimierz i ponad sto kobiet, które dbają o swój biznesowy rozwój. Tak właśnie wyglądało spotkanie inaugurujące rok 2017 w projekcie „Kobieta w Biznesie”. Specjalnym gościem tego wydarzenia była Klaudia Pingot, znana szerszej publiczności jako autorka książki „SpecBabka”.
Podobnie jak w poprzednich edycjach „Kobieta w Biznesie” organizatorka (Aneta Wątor) zadbał o to, by uczestniczki miały okazję spotkać się ze specjalistami, którzy motywują do działania oraz pokazują sprawdzone rozwiązania, jakie można wykorzystać w realnym biznesie.
Styczniowa edycja rozpoczęła się od prezentacji postaci Klubowiczek, które przez ostatnie pół roku podejmowały wyzwania związanie z samodoskonaleniem oraz rozwojem cech niezbędnych nowoczesnej bizneswoman. Był to też czas na zadanie pytań i podsumowanie ich aktywności w ramach projektu.
W ramach pierwszego wystąpienia specjaliści z agencji ContentHouse (Katarzyna Bienussa i Michał Grzebyk) zaprezentowali kluczowe trendy, które będą wpływać na digital marketing w roku 2017. Nie obyło się bez praktycznych przykładów i pogłębionych studiów przypadku, obrazujących poszczególne zagadnienia.
Gość specjalny, czyli Klaudia Pingot, pokazała, jak nastawienie i psychiczna kondycja wpływają na sposób prowadzenia biznesu oraz pozycję, jaką zajmuje się w trudnych negocjacjach handlowych. Szczególnie cenną dla uczestniczek częścią warsztatu było przekazanie wniosków płynących z długoletniej pracy w służbach mundurowych.
Na zakończenie spotkania Klubowiczki otrzymały certyfikaty potwierdzające ich udział w sześciomiesięcznej sesji szkoleniowej.
O projekcie:
„Kobieta w Biznesie” gromadzi na spotkaniach około stu przedsiębiorczy z krakowianek, które chcą rozwijać swoje kompetencje biznesowe i budować wartościowe sieci kontaktów. W tym roku projekt zawita także do innych miast, w tym do Warszawy i Katowic.
Motiwator – firma założona przez Anetę Wątor zajmująca się szkoleniami miękkimi w oparciu o metodę i strategię biznesową Kaizen (w tym treningami motywacyjnymi oraz szkoleniami dla pracowników firm i korporacji) i doradztwem.
Motiwator jest inicjatorem i organizatorem cyklu spotkań „Kobieta w biznesie”.
ContentHouse jest agencją full service content marketing, która stawia na dwa komunikacyjne filary: marketing treści (teksty, wideo, działania w social media) oraz mocne wsparcie PR dla Klientów. Narzędzia te wzajemnie się uzupełniają i tworzą skuteczną synergię.
W badaniu "Agencje interaktywne" z 2016 przeprowadzonym przez Media i Marketing Polska to agencja nr 1 pod względem zadowolenia ze strategii, badań i analiz, zadowolenia z obsługi Klienta oraz opracowania działań ATL.