Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-05-11

A A A POLEĆ DRUKUJ

„Lepiej Kup Teraz” - startuje nowa kampania wizerunkowa serwisu Allegro

Serwis Allegro - lider polskiego rynku e-commerce – rusza z nową kampanią reklamową. Od 10 maja w wybranych stacjach telewizyjnych i w Internecie pojawią trzy 15-sekundowe spoty w zabawny sposób obrazujące tradycyjne zakupy w centrach handlowych.

Piszcząca natrętnie bramka w sklepie, niedziałający czytnik w kasie, bezinteresowna złośliwość ze strony wózków sklepowych – zakupy w centrach handlowych mogą być prawdziwym koszmarem. Na takiej „z życia wziętej” obserwacji opiera się najnowsza kampania Allegro, która pojawi się na ekranach telewizorów od 10 maja. Krótkie spoty w reżyserii Tomka Matuszczaka, przewrotnie utrzymane w stylistyce filmów nagranych kamerami przemysłowymi, odsyłają wszystkich „ciężko doświadczonych” przez sklepowe realia do miejsca, w którym zakupy są prostsze i wygodniejsze - na www.allegro.pl.

Spoty reklamowe serwisu przez 6 tygodni będzie można zobaczyć w TVP, Polsacie, Polsacie Sport, Polsacie2, TVN, TVN7, kanałach tematycznych TVN, TV4 oraz w stacjach AT media i Discovery Channel.

Kampania „Lepiej Kup Teraz” będzie miała swoją odsłonę również w Internecie. Poza spotami emitowanymi w TV, internauci będą mogli zobaczyć specjalnie przygotowaną, dłuższą wersję jednej z reklam, której puenta jest o wiele bardziej zaskakująca w porównaniu z pierwowzorem. Spoty będą dostępne w serwisach You Tube, wrzuta.pl, plejada.pl oraz WP.TV i w komunikatorze Gadu-Gadu.

Oprócz video, najnowsza kampania Allegro pojawi się także na kreacjach banerowych. Formaty typu double billboard oraz double billboard z video będą dostępne w serwisach Nasza Klasa i Onet.pl

Kreację kampanii telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa GPD Advertising z Poznania. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. Produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Tandem Taren-To. Kampanię online w całości przygotował dział marketingu QXL Poland.

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS