Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-05-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

mBank ikoną mobilności w nowej kampanii wizerunkowej

Ponad 200 tys. pobrań aplikacji mobilnej w miesiąc od premiery jej nowej wersji i dwukrotne zwiększenie aktywności dotychczasowych klientów w środowisku mobilnym – to tylko ostatnie przykłady pokazujące, że mBank jest ikoną bankowości mobilnej. Kolejnym argumentem jest startująca właśnie kampania reklamowa z motywem mobilności w roli głównej.

W nowej kampanii reklamowej mBank pokazuje, że jego klienci mogą łatwo przenieść całą swoją bankowość do telefonu – urządzenia, które mają zawsze przy sobie – by korzystać tam z funkcji znanych im z serwisu bankowości elektronicznej. Bank w nowej odsłonie reklamowej przedstawia się jako ikona segmentu usług bankowości mobilnej. Gra słów nawiązuje do ikon aplikacji instalowanych na smartfonach i tabletach. Podkreśla też fakt, że mBank – m.in. dzięki największej liczbie użytkowników mobilnych (ponad 720 tys.) – jest dziś liderem kategorii, zaś litera "m" w nazwie banku oznacza również "mobilność".

Kampania banku, rozpisana na najbliższe tygodnie, obejmuje działania w telewizji, internecie (w tym w internetowych serwisach mobilnych), na outdoorze, w kinach i środkach komunikacji miejskiej (metro, autobusy miejskie, tramwaje, kolejki SKM, rowery miejskie). Jej koncepcję przygotowała agencja BBDO (wybrana w specjalnie zorganizowanym przetargu dotyczącym działań wokół bankowości mobilnej mBanku), a media zaplanował i zakupił dom mediowy Mindshare.

Spoty telewizyjne – w tym pierwszy, otwierający kampanię – wyreżyserował Tadeusz Śliwa. Ich produkcją zajął się dom produkcyjny Flota Filmowa. W reklamach została wykorzystana piosenka "Feel The Love" z repertuaru brytyjskiej grupy Rudimental (feat. John Newman).

– Nasze działania pokazują, jak dużą wagę przywiązujemy do bankowości w wydaniu mobilnym. Bank mogący być dziś właściwie w każdym urządzeniu, jest jeszcze bliżej klientów. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się "spakować" usługi bankowe do telefonu. Statystyki pokazują, że była to świetna decyzja – komentuje Michał Panowicz, dyrektor zarządzający ds. marketingu i rozwoju biznesu bankowości detalicznej w mBanku.

mBank oferuje w pełni transakcyjną bankowość mobilną nie tylko dla klientów indywidualnych, ale również mikrofirm oraz korporacji (pod nazwą mBank CompanyMobile). W lutym br. została uruchomiona nowa wersja bankowości mobilnej dla klientów detalicznych, wyposażona m.in. w mobilne mOkazje i kredyt w 30 sekund. Aplikacje dostępne na systemy Android, iOS i Windows Phone zostały stworzone w ramach drugiej fazy projektu nowego mBanku. Wcześniej uruchomiono nagradzaną na całym świecie nową bankowość elektroniczną.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS