W dniach od 28 czerwca do 1 lipca odbędzie się Mobile World Congress (MWC), a firma AVM będzie uczestniczyć w nim wirtualnie. Niemiecki producent specjalizujący się w rozwiązaniach komunikacyjnych dla domu i biura zaprezentuje swoje najnowsze produkty z rodziny FRITZ! i inne innowacje, korzystając z cyfrowej platformy MWC.
Najważniejsze nowości to routery i repeater: FRITZ!Box 6850 5G dla nowego standardu mobilnego, FRITZ!Box 5530 Fiber dla wszystkich łączy światłowodowych, wydajny FRITZ!Repeater 6000 i FRITZ!Box 7590 AX.
Nowe produkty z rodziny FRITZ! do korzystania z szybkiego Internetu i sprawnej pracy w sieci obsługują Wi-Fi 6, nową generację sieci bezprzewodowej i - podobnie, jak wszystkie produkty FRITZ! - posiadają bogatą paletę funkcji, zwiększających komfort i efektywność pracy. Oprócz obsługi sieci bezprzewodowej w topologii Mesh, szerokiej gamy łączy dostępowych i kompletnej centralki telefonicznej, obejmuje ona również funkcje inteligentnego domu Smart Home.
Dodatkowo, firma AVM przekaże szereg szczegółowych informacji na temat Wi-Fi 6 i sieci Mesh, a także najnowsze wieści korporacyjne.
Cyfrowa platforma MWC to okazja do wirtualnej wymiany pomysłów z ekspertami firmy AVM i poznania zalet najnowszych rozwiązań ze świata FRITZ! Więcej informacji na temat rejestracji można znaleźć pod adresem: https://www.mwcbarcelona.com/attend/registration#tab-virtual-passes
* * *
O AVM
Firma AVM oferuje wszechstronne produkty wykorzystywane na potrzeby szerokopasmowych łączy internetowych i inteligentnych sieci domowych. Dzięki produktom z rodziny FRITZ! firma AVM jest wiodącym producentem urządzeń szerokopasmowych do obsługi połączeń DSL, kablowych, LTE i światłowodowych zarówno w Niemczech, jak i w Europie. Produkty Smart Home bazujące na standardach Wi-Fi, DECT i Powerline zapewniają inteligentną i bezpieczną sieć domową. System operacyjny FRITZ!OS umożliwia łatwą obsługę wszystkich produktów FRITZ!. Bezpłatne aktualizacje umożliwiają regularne dodawanie nowych funkcji i uzyskanie wyższego poziomu komfortu i bezpieczeństwa w sieci domowej. FRITZ! jest najbardziej rozpoznawaną w Niemczech marką w obszarze sieci domowej. Założona w 1986 r., berlińska firma od początku inwestowała w opracowywanie własnych, bezpiecznych i innowacyjnych produktów wykorzystywanych do szerokopasmowych łączy internetowych. Ten specjalista w dziedzinie komunikacji osiągnął w 2020 r. obroty w wysokości 580 mln euro, zatrudniając 840 pracowników.