Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

"MyWay by Rainbow"- nowa odsłona podróżowania

150x110

Rainbow, dotychczas głównie kojarzony z wyjazdami zorganizowanymi stworzył nową markę, która odpowiedzialna będzie za dynamiczne pakietowanie. „MyWay by Rainbow”, gdyż taka jest nazwa nowej marki, to internetowy portal turystyczny, na którym można samodzielnie zaplanować podróż korzystając z setek połączeń lotniczych i prawie 100 tys. hoteli.

Marka MyWay by Rainbow stworzona została dla tych, którzy cenią sobie wolność wyboru i samodzielnie planują wyjazdy. Klienci, w sposób dowolny i elastyczny wybierają kiedy, dokąd i na jak długo chcą wyjechać.

- Powstanie marki odpowiedzialnej za dynamiczne pakietowanie podyktowane było wieloma czynnikami. Rynek bardzo się zmienia i ewoluuje w kierunku indywidualizacji oraz spełniania potrzeb pojedynczych konsumentów. Istnieje bardzo duża grupa osób, która nie korzysta z usług biur podróży i samodzielnie organizuje swoje wyjazdy. To są głównie ludzie młodzi, aktywni, często spontanicznie podejmujący decyzje i wyjeżdżający klika razy do roku. Za pośrednictwem naszego portalu będą mogli w prosty i szybki sposób skomponować odpowiednią dla siebie ofertęmówi Grzegorz Baszczyński, Prezes Rainbow.

MyWay to pierwsza marka na rynku oferująca prawdziwe, dynamiczne pakietowanie, już od dziś dostępne na: http://myway.r.pl/. Nowoczesna, bardzo intuicyjna wyszukiwarka, podpowiada wszystkie możliwe połączenia lotnicze z wylotami z Polski, zarówno rejsowe, low costowe, jak i czarterowe,  które są dostępne w ofercie Rainbow. Strona przeszukuje kilka największych GDS –ów (Systemów Globalnej Dystrybucji), które oferują 98% wszystkich połączeń lotniczych na świecie. Wyszukiwarka również podpowie dostępne możliwości zakwaterowania. Klienci mogą samodzielnie wybrać standard hotelu i jego lokalizację. Nie brakuje bowiem hosteli, pensjonatów, hoteli średniej klasy oraz obiektów luksusowych.

-Wygląd serwisu MyWay jest bardzo spójny graficznie z wyglądem nowej strony internetowej Rainbow. Zależało nam na tym, aby Klienci byli świadomi, że jesteśmy częścią działalności touroperatora z 26- letnim doświadczeniem na rynku polskim. Stworzona przez nas wyszukiwarka jest niezwykle intuicyjna i prosta w zastosowaniu. Zapamiętuje wybrane frazy i podpowiada najczęściej wybierane przez użytkowników wyniki wyszukiwania. Podpowiada również najtańsze możliwe połączenia lotnicze dostępne w danym terminie. Po wybraniu parametrów otrzymujemy wynik w postaci najtańszego lotu z różnymi wariantami zakwaterowanie. W tym momencie za pomocą dostępnych filtrów można wybrać wariant hotelu, który nas interesujemówi Tomasz Busiak, manager odpowiedzialny za MyWay

Portal będzie się stale rozbudowywał i w najbliższym czasie do oferty wprowadzone zostaną dodatkowe usługi, między innymi: wynajem samochodów, transfery z lotniska, oraz ubezpieczenia. Stale będzie wzbogacana oferta hotelowa.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS