Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-07-05

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nietypowa akcja w Warszawie z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust

Dziś, w Światowy Dzień Łapania za Biust w Warszawie odbędzie się nietypowy happening - sześćdziesięciu przystojnych mężczyzn ruszy w miasto, by promować samobadanie piersi. Akcja PiersiBadacze organizowana jest w ramach kampanii Rak. To się leczy!.

5 lipca, sześćdziesięciu PiersiBadaczy będzie namawiało mieszkanki Warszawy do pobrania specjalnej aplikacji na smartfony z filmami instruktażowymi uczącymi prawidłowego wykonywania samobadania piersi.
A nauczycielami są znani artyści i sportowcy. Każda kobieta może zadecydować, który z przystojnych mężczyzn na stałe zagości na ekranie jej telefonu. Panie mogą wybrać jednego z PiersiBadaczy - Przemysława Saletę, Macieja Jachowskiego, Radosława Majdana, Tomasza Puzona lub Jacka Stachurskiego.

Inspiracją dla aplikacji PiersiBadacze był „Your Man Reminder”, aplikacja stworzona 2 lata temu przez kanadyjską fundację Rethink Breast Cancer. Tam innowacyjność rozwiązania spotkała się z ogromną popularnością, a twórcy tej kampanii z entuzjazmem przyjęli pomysł zaszczepienia tego konceptu w Polsce – mówi Alicja Zakrzewska, rzecznik kampanii „Rak. To się leczy!”.

Dodatkowo podczas warszawskiego happeningu rozdawane będą zapraszania na wieczorny koncert ambasadorów akcji w klubie Space w Warszawie. 500 pierwszych kobiet, które wejdzie na stronę www.rak.tosieleczy.pl, i dalej na banner PiersiBadacze, a następnie wpisze unikalny kod podany na zaproszeniu, wygra podwójne wejście tylko dla kobiet na ten specjalny koncert. Na scenie pojawią się przystojni oraz zainteresowani zdrowiem kobiet PiersiBadacze: Sebastian Karpiel-Bułecka i Zakopower, Tomasz Karolak z zespołem Pączki w Tłuszczu, Radosław Majdan i The Trash oraz Stachursky.

Poprzez happening organizowany z okazji Światowego Dnia Łapania za Biust wychodzimy do kobiet i mówimy o profilaktyce nowotworowej w przystępny, a jednocześnie niestandardowy sposób. Wierzymy, że kreatywne i pozytywne promowanie profilaktyki przełoży się na wzrost świadomości kobiet w tym zakresie tłumaczyMarta Pokutycka-Mądrala, rzecznik prasowy ING Życie, które jest współorganizatorem akcji. Kampania PiersiBadacze jest wspierana merytorycznie między innymi przez Polską Unię Onkologii oraz Federację Amazonek.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS