Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy Marketing Manager w Xella Polska

Xella Polska – lider energooszczędnych rozwiązań w budownictwie – ma nowego szefa Działu Marketingu. Od 1 kwietnia br. stanowisko Marketing Managera objął Tomasz Marczyński, który ma bogate doświadczenie zarówno marketingowe, jak i sprzedażowe zdobyte w międzynarodowych koncernach.

Od 1 kwietnia 2016 r. Działem Marketingu Xella Polska kieruje Tomasz Marczyński. Wcześniej pracował m.in. jako B2B Marketing Manager w firmie Rovese, która jest wiodącym producentem ceramiki sanitarnej i płytek ceramicznych. Przez wiele lat był związany z Grupą Żywiec – będącej częścią holenderskiego koncernu Heineken, gdzie rozpoczynał pracę jako Key Account Manager, a następnie piastował różne stanowiska w Dziale Marketingu (m.in. Marketing Manager, Marketing Manager NPD, Regional Innovation Manager C&EE). Odpowiadał przede wszystkim za budowanie marek oraz rozwój i wdrażanie nowych innowacyjnych produktów najpierw w Polsce, a następnie w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Prezes Xella Polska sp. z o.o., Tomasz Kruppik, podkreśla kluczową rolę Działu Marketingu w funkcjonowaniu firmy: – To serce każdego nowoczesnego przedsiębiorstwa – jego najbardziej kreatywna jednostka, która wytycza strategie rozwoju na przyszłe lata, nadaje kierunek zmianom i opracowuje niestandardowe działania, dzięki którym można pozyskać nowe grupy Klientów. Dlatego cieszymy się, że do naszego zespołu dołączył Tomasz Marczyński, manager z olbrzymim doświadczeniem marketingowo-sprzedażowym.

Tomasz Marczyński, Marketing Manager Xella Polska, wspomina, że nowy pracodawca przyciągnął go renomą swoich produktów: – Mało który producent budowlany w Polsce ma w swoim portfolio tak silne marki jak Xella. Ytong, Silka i Multipor są liderami zarówno pod względem rozpoznawalności marek jak i jakości produktów, które za nimi stoją.

I dodaje: – Moim głównym celem będzie opracowanie i wdrażanie strategii dalszego budowania zaufania do naszych produktów, między innymi poprzez rozwój innowacji, kształtowanie wizerunku marek i umacnianie pozytywnych relacji z Klientami. Na coraz bardziej wymagającym rynku, częściej niż kiedykolwiek, liczą się zaufani partnerzy oferujący ponadprzeciętne rozwiązania.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS