Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-09-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Od teraz możesz to robić, gdzie chcesz i kiedy chcesz!

150x110
Od teraz możesz to robić, gdzie chcesz i kiedy chcesz – przekonuje w swojej reklamie Walmark, producent nowego preparatu dla dorosłych. Wbrew pozorom za komunikatem nie kryje się kategoria produktów męskich, a… żelki CEM-M®! Właśnie wystartowała kampania telewizyjna pierwszych i jedynych na rynku żelków multiwitaminowych dla dorosłych.

Głównym przekazem kampanii nowego produktu CEM-M® Żelki dla dorosłych jest podkreślenie formy podania – smacznej i wygodnej w stosowaniu. Żelki różnią się bowiem od „wielkich tabletek”, do których przyzwyczaić się musiały osoby dorosłe przyjmujące suplementację. Mają pyszny owocowy smak i nie trzeba ich popijać. CEM-M® Żelki dla dorosłych to pierwszy i jedyny taki preparat na rynku!

Kampania wizerunkowa wprowadzająca na rynek ten innowacyjny produkt obejmuje na ten moment 30-sekundowy spot. Aby podkreślić komunikat, film reklamowy jest prosty, estetyczny i jasny. Występuje w nim tylko jeden bohater – mężczyzna w średnim wieku, który, przedstawiając zalety nowego suplementu diety dla osób dorosłych, niczym iluzjonista wyczarowuje kolejne żelki.

Reklama przenosi widzów do świata magii. Kolorowe żelki pojawiają się nie wiadomo skąd, jak za pomocą magicznej różdżki „na zawołanie” bohatera, by na końcu wirować wesoło w powietrzu. Użyte w spocie elementy muzyczne przywołują skojarzenia z bajkami dla dzieci, w których nie ma rzeczy niemożliwych. Zabieg ten ma na celu podkreślenie charakteru produktu. Żelki – dotychczas kojarzone z produktami dla dzieci – od teraz są przyjemnością „legalną”, dostępną również dla dorosłych.

Pierwsza kampania nowego produktu CEM-M® Żelki dla dorosłych rozpoczęła się 20.08.2012. Swoim zasięgiem obejmuje wszystkie najważniejsze stacje ogólnopolskie, a także tematyczne.

Launch produktu odbył się w czerwcu 2012 roku z udziałem Tomasza Jacykowa.

Za adaptację spotu odpowiada Opus B, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative, natomiast komunikacją PR zajmuje się agencja Open Media.

www.cem-m.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS