Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-02-27

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pracownicy AkzoNobel odmienili wnętrza Centrum Zdrowia Dziecka

150x110

W czwartek 21 lutego br. pracownicy firmy AkzoNobel odmienili otoczenie małych pacjentów warszawskiego Centrum Zdrowia Dziecka, tworząc barwne malowidła na ścianach o powierzchni blisko 1000m2.

Przepis na zmianę: 250 zaangażowanych pracowników AkzoNobel (właściciela marek Dulux, Nobiles, Sikkens, Sadolin i Hammerite), ok. 500 litrów farby i blisko 1000 m2 ścian korytarzy w Centrum Zdrowia Dziecka. Efekt: piękne malowidła wywołujące poczucie dumy i satysfakcji wśród malujących oraz mnóstwo radości i uśmiechu wśród małych pacjentów, ich rodzin oraz personelu medycznego Centrum Zdrowia Dziecka.

- Pomysł na taką akcję zrodził się wśród naszych pracowników, którzy chętnie angażują się w liczne inicjatywny na rzecz społeczności lokalnej. Dzięki wspólnemu malowaniu Centrum Zdrowia Dziecka mogliśmy się wspólnie przekonać, jaką siłę pozytywnych zmian niosą ze sobą nasze kolory i nasze otwarte serca – mówi Janusz Naglik, Dyrektor Generalny AkzoNobel Decorative Paints w Polsce. Jesteśmy bardzo dumni, że zrobiliśmy zarówno coś dobrego dla małych pacjentów, jak i dla siebie.

Obserwując naszą wspólną pracę miałem nieodparte wrażenie, że uczestniczymy w czymś bardzo ważnym. A efekty są olśniewające, prawda? – tak relacjonował podczas malowania jeden z pracowników AkzoNobel.

Blisko 1000 m2 3 korytarzy łączących różne oddziały Centrum Zdrowia Dziecka zostało pomalowane przez 250 pracowników AkzoNobel przy pomocy ok. 500 litrów farby Dulux w niespełna 3 godziny. Nad pracami czuwał owczarek staroangielski o wdzięcznym imieniu Stefan, nazywany przez pracowników AkzoNobel Dulkiem.

***

AkzoNobel jest największym producentem farb i lakierów na świecie, dlatego też bardzo angażuje się w projekty na rzecz społeczności lokalnych. Podstawowym założeniem programów CSR w AkzoNobel jest zachęcenie pracowników firmy do aktywnego działania na rzecz społeczności lokalnej zgodnie z misją firmy, jaką jest dodawanie kolorów do życia ludzi.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS