Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2012-12-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Pulmoll na okrągło z Albedo Marketing

150x110
Pod hasłem „Pulmoll – nagrody na okrągło” ruszył nowy konkurs promujący łagodne dropsy na gardło. Właściciel marki zaprasza konsumentów i sprzedawców do swojej jesiennej akcji. Za promocję sprzedaży oraz opracowanie mechanizmów konkursu odpowiedzialne jest Albedo Marketing. Akcja potrwa do 21 grudnia 2012 roku.

Mechanizm akcji oparty został na dwóch filarach – dystrybucji gratisów oraz konkursie konsumenckim. Kupując dowolne opakowanie Pulmoll w jednym z sześciu wariantów smakowych lub z edycji limitowanej, każdy otrzyma mini-puszkę na dropsy gratis. Puszka została zaprojektowana specjalnie na potrzeby promocji, stanowiąc funkcjonalne opakowanie dla dynamicznych i wymagających konsumentów.

Kolejny element kampanii: zabawa konkursowa, opiera się na wysyłce SMS i odpowiedzi na otrzymane pytanie. Codziennie 8 zwycięzców otrzymuje karty pre-paid o wartości 150 zł. Co ciekawsze, dokładnie taką samą nagrodę otrzymuje sprzedawca, u którego została zakupiona paczka cukierków.

Benefity, które czerpie zarówno konsument, jak i sprzedawca mają wpłynąć na zwiększenie popytu oraz budowanie świadomości marki Pulmoll, która weszła na polski rynek w 2009 roku. Aktywne wsparcie w postaci rozdawania giftów oraz ekspozycji plakatów informujących o promocji ma przyczynić się do zwiększenia świadomości marki.

Akcji promocyjnej stworzonej przez Albedo Marketing towarzyszą materiały POS: plakaty, ulotki informacyjne dla sprzedawców, wobblery, dyspensery na mini-puszki, mini puszki oraz dołączane do nich ulotko-książeczki.



ALBEDO Marketing Sp. z o.o.
Agencja marketingu zintegrowanego Albedo Marketing Sp. z o.o. została założona w 2002 roku, w tym roku obchodzi 10-lecie działalności. Specjalizuje się w opracowaniu, realizacji i wdrażaniu programów lojalnościowych, kompleksowej obsłudze BTL, a także promocjach sprzedaży. Projekty agencji charakteryzują się nieprzeciętną strategią, oryginalnością kreacji, wykorzystaniem unikalnych narzędzi komunikacji oraz szerokim zasięgiem działania przekładającym się na wysokie efekty sprzedażowe. Głównym celem jej 40-osobowego zespołu posiadającego unikalne know-how jest realizacja działań wspierających aktywności sprzedażowe przez wyznaczanie nowych trendów. Albedo Marketing prowadzi nowatorskie działania wyróżnione licznymi nagrodami branży. Agencja jest laureatem nagród: Golden Arrow, Najlepszy Partner w Biznesie, Boomerang oraz Złota Strzała. Do najważniejszych klientów Albedo należą liderzy danej branży m.in.: Nestle, AkzoNobel, Philips Lighting Poland, Whirlpool, BRE BANK SA, TUI, HENKEL, KAMIS i in.

www.albedomarketing.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS