Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-10-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Rozwiązania Alfavox wybierane przez niemieckie firmy

150x110
Platforma alfa Contact Center coraz częściej wybierana jest przez klientów zagranicznych. Niedawno kolejna już niemiecka firma zdecydowała się używać jej w pracy swojego call center. Alfavox sprzedaje autorskie systemy telekomunikacyjne klasy contact center na niemieckim rynku za pośrednictwem firmy partnerskiej.

Współpraca partnerska na płaszczyźnie handlowo-technologicznej w tym zakresie trwa już od 2011 roku. Niemiecki partner Alfavox promuje i sprzedaje rozwiązania z rodziny systemów alfa na tamtejszym rynku. Dodatkowo obie firmy na co dzień dzielą się wiedzą, wspierają się technicznie i prowadzą razem działania marketingowe.

- Współpracę partnerską pogłębiamy podczas spotkań biznesowych, wspólnych prezentacji u klientów, webinariów – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Razem opracowujemy także plany sprzedażowe i zgłębiamy rynek oraz potrzeby klientów podczas targów branżowych, m.in. Call Center World.

Alfavox zdecydował się na współpracę z zagranicznymi partnerami, aby pokazywać zalety i przewagę konkurencyjną swoich rozwiązań również poza Polską.

- Nasze rozwiązania z rodziny alfa są przeznaczone nie tylko na polski rynek. Są nowoczesne i odpowiadają na potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Technologicznie stoją na bardzo wysokim poziomie, co jest dostrzegane przez zagranicznych klientów. Chcemy iść tą ścieżką, trafiając do kolejnych odbiorców poza Polską – tłumaczy Janusz Tomiczek. – Dla niektórych firm pozyskanie kilku klientów jest celem wystarczającym, spółki zakładają wzrost w oparciu o rynek krajowy, są też i takie, które chcą zaistnieć na większą, światową skalę, postrzegając zagraniczne rynki jako bardzo atrakcyjne do nowych inwestycji. W tej drugiej grupie znajduje się Alfavox.

Alfavox współpracuje na co dzień również z innymi partnerami z zagranicy, wykorzystując oferowane przez nie technologie w swoich rozwiązaniach, tworząc produkty odpowiadające na potrzeby wielu różnych rynków.

- Będziemy kontynuować pozyskiwanie partnerów i klientów w innych krajach, a także budowanie wiedzy i kanałów sprzedaży na płaszczyźnie międzynarodowej – dodaje Janusz Tomiczek. – Nasza strategia opiera się na eksporcie i ekspansji – nie tylko w Europie, ale także w Azji i Ameryce Północnej.




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS