Platforma SaldeoSMART została wzbogacona o moduł „KASA” umożliwiający prowadzenie Kasy przez firmy oraz obsługujące je
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, specjaliści SaldeoSMART poszerzyli Pakiet Komunikacja z Klientem o nowy moduł „KASA”, który umożliwia samodzielne prowadzenie Kasy przez firmy oraz
- Moduł „KASA” został stworzony z myślą zarówno o przedsiębiorstwach, które wystawiają dokumenty kasowe we własnym zakresie, jak i biurach rachunkowych, które zajmują się tym w imieniu swoich klientów. W przeprowadzonej przez nas w styczniu ankiecie, użytkownicy wskazali właśnie tę funkcję jako jedną z najbardziej oczekiwanych, dlatego też tak zależało nam na tym, aby wprowadzić ją do systemu jeszcze w pierwszej połowie tego roku. Mamy nadzieję, że nowy moduł pozwoli zaoszczędzić firmom mnóstwo czasu i ułatwi obowiązek prowadzenia dokumentacji dotyczącej Kasy w firmie – mówi Edyta Wojtas, wiceprezes zarządu i analityk biznesowy w SaldeoSMART.
Nowa funkcjonalność wyeliminuje konieczność ręcznego prowadzenia Kasy. Kasjer, czyli osoba odpowiedzialna za prowadzenie w firmie Kasy będzie mógł wystawić dokumenty KP/KW bezpośrednio w aplikacji oraz – co jest dużym ułatwieniem – automatycznie generować na ich podstawie Raporty Kasowe. W połączeniu z pozostałą funkcjonalnością Pakietu Komunikacja z Klientem, czyli wystawianiem faktur sprzedaży czy dostępem do rozliczeń księgowych online, stanowi to komplet narzędzi, które skutecznie wspierają prowadzenie własnej działalności oraz zarządzanie dokumentami księgowymi.
Nowy moduł „KASA” dostępny jest w aplikacji SaldeoSMART w ramach Pakietu Komunikacja z Klientem. SaldeoSMART usprawnia i unowocześnia pracę osób zajmujących się księgowością w firmach i biurach rachunkowych, odmieniając podejście do obsługi dokumentów finansowo-księgowych, a także ich obiegu w firmie oraz na linii firma-księgowość. Usługi oferowane przez system świadczone są w 100% wirtualnie, co w znacznym stopniu ogranicza koszty obsługi procesów księgowo-finansowych w firmie.
SaldeoSMART to system dla biur księgowych, a także dla firm, które mają własny dział księgowości. Oprogramowanie jest aktualizowane w miarę zmian zachodzących w prawie oraz rozwijane o nowe funkcjonalności na podstawie informacji zwrotnych od użytkowników. Za stworzenie i rozwój systemu odpowiada krakowska spółka BrainSHARE IT, która łączy wiedzę o nowoczesnej księgowości z wieloletnim doświadczeniem w tworzeniu oprogramowania.