Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-09-24

A A A POLEĆ DRUKUJ

Stłuczka? Dla ubezpieczonych w InterRisk to nie jest problem

Kierowcy oczekują pomocy w sytuacjach najmniej oczekiwanych. Stłuczka na drodze i uszkodzenie samochodu dla nikogo nie jest przyjemną sytuacją – są to przykre elementy wpisane w codzienne życie kierowców. Z takimi skutkami zdarzenia można się uporać szybko i sprawnie, należy tylko podejść do sprawy ze spokojem. Warto także zastanowić się – co w takim przypadku ma do zaoferowania nasz ubezpieczyciel. Na jaką pomoc z jego strony możemy liczyć?

Stowarzyszenie Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych obliczyło, że statystycznie każdy Polak raz w roku naprawia samochód w warsztacie samochodowym. Roczna liczba wizyt kierowców w zakładach naprawczych przekracza 38,5 miliona.

- Naszym Klientom proponujemy Assistance dopasowane do ich indywidualnych potrzeb. Aby mieć pewność, że nasz samochód zostanie szybko i dobrze naprawiony dobrze jest udać się do profesjonalnego warsztatu naprawczego. Nie znamy takiego? Warto skorzystać ze wskazówek InterRisk– powiedział Michał Niezgoda Kierownik Zespołu Kontroli Jakości z Departamentu Likwidacji Szkód w InterRisk. - Najczęściej wystarczy telefon na InterRisk Kontakt 22 212 20 12 i rozmowa z konsultantem, który doradzi Klientowi przy wyborze odpowiedniego warsztatu. Klientom korzystającym ze smartfonów proponujemy łatwą i szybką usługę poszukiwania adresu najbliższego warsztatu naszej Sieci Partnerskiej poprzez naszą stronę – dodał Michał Niezgoda z InterRisk.

Czas Klienta jest dla nas niezwykle ważny

Wprowadziliśmy usługę door to door”, czyli odbiór i dostawę pojazdu Klienta po naprawie. Odbierzemy od Klienta uszkodzony pojazd i dostarczymy do wybranego serwisu z naszej Sieci Partnerskiej. Zupełnie za darmo na cały czas naprawy gwarantujemy samochód zastępczy. Wszelkie rozliczenia i wymiana dokumentów odbywa się bez angażowania czasu Klienta. Po naprawie samochód zostanie Klientowi przywieziony we wskazane miejsce - może także spod domu odebrać kluczyki do naprawionego samochodu.

Profesjonalizm i wysoka jakość

Naszym Klientom zapewniamy serwis na najwyższym poziomie. Organizujemy naprawę pojazdu w warsztacie Sieci Partnerskiej InterRisk. Każdy nas Klient na wykonanie naprawy swojego pojazdu w Sieci Partnerskiej otrzyma do 3 lat gwarancji. Naszym Klientom proponujemy także bony premiowe, uprawniające do wykonania przeglądu technicznego na koszt InterRisk. Cieszą się one coraz większym zainteresowaniem.

- Z obserwacji InterRisk wynika, że korzystanie z Sieci Partnerskiej staje się coraz bardziej popularne wśród Klientów. Warto przypomnieć, że Sieć ta zawiera 300 najlepszych warsztatów w całej Polsce, w tym ponad 100 ASO – powiedział Michał Niezgoda Kierownik Zespołu Kontroli Jakości z Departamentu Likwidacji Szkód w InterRisk. - Liczba zgłoszeń stale rośnie wraz ze zmieniającą się świadomością Klientów, że warto naprawić samochód szybko i dobrze w warsztacie poleconym przez ubezpieczyciela. Oszczędzając swój czas i pieniądze. – dodał Michał Niezgoda z InterRisk.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS