Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-05-19

A A A POLEĆ DRUKUJ

Szybko, łatwo, wyjątkowo – nowy Serwis Urządzeń Hilti

150x110

Masz problemy z serwisem elektronarzędzi? Naprawa urządzeń trwa długo i płacisz za każdą wymianę szczotek węglowych, uchwytu narzędziowego czy przewodu zasilającego? Za każdym razem musisz przedstawić dowód zakupu i kartę gwarancyjną? Zdarza się, że koszt naprawy przekracza wartość urządzenia? Jeżeli tak, to Hilti ma dla Ciebie rozwiązanie – ofertę „3-dniową lub darmową” w ramach nowego Serwisu Urządzeń Hilti.

Nowy Serwis Urządzeń Hilti to wyjątkowa oferta dopasowana do potrzeb klientów, w której ramach naprawa elektronarzędzi wraz z transportem w obie strony trwa zaledwie 3 dni.

Naprawa w ciągu zaledwie 3 dni

W jaki sposób to działa? W przypadku uszkodzenia elektronarzędzi należy się skontaktować z TeleCentrum Hilti lub wejść na stronę internetową firmy. Następnie w rozmowie z pracownikiem Hilti wystarczy podać NIP firmy i numer seryjny urządzenia lub wskazać te same dane przy rejestracji zgłoszenia online. Co ważne, nie ma potrzeby dodatkowej weryfikacji elektronarzędzi w postaci dowodu zakupu czy kart gwarancyjnych. Po zgłoszeniu kurier odbiera urządzenie z dowolnie wskazanego miejsca i dostarcza je do Centrum Serwisowego Hilti we Wrocławiu. Tam elektronarzędzia są naprawiane, a następnie dostarczane z powrotem do klienta. Całość operacji trwa nie dłużej niż 3 dni.

…albo za darmo

Co w przypadku, gdy Hilti nie zdoła dostarczyć narzędzi w tym terminie? Pokrywa całkowity koszt naprawy.

Nowy serwis urządzeń Hilti bardzo dobrze przyjął się m.in. w Niemczech, we Francji i Włoszech. Od 16 maja br. rozszerzamy go także o polski rynek. Oferta 3-dniowa lub darmowa to duże wyzwanie, ale jesteśmy pewni naszych usług serwisowych i znamy oczekiwania klientów, dla których uszkodzenia sprzętu to często znaczne opóźnienia na budowie. Wyznaczyliśmy sobie, że jeśli w ciągu 3 dni nie uda się naprawić i dostarczyć narzędzia do klienta, to pokrywamy całkowity koszt naprawy – mówi Kamil Szmitowicz, Kierownik ds. Usług Profesjonalnych w Hilti Poland.

Okres „Zero kosztów”

Oferta 3-dniowa lub darmowa stanowi uzupełnienie szerokiego systemu serwisowego urządzeń Hilti wprowadzonego już dziesięć lat temu. W jego ramach wszystkie naprawy elektronarzędzi Hilti są objęte do 2 lat gwarancją „Zero kosztów Po tym okresie jest ustalany maksymalny limit kosztów, co oznacza, że kwota naprawy jest wcześniej znana i nie może wzrosnąć, nawet jeśli dotyczy poważnego uszkodzenia sprzętu. Co więcej, po każdej płatnej naprawie elektronarzędzi Hilti rozszerza okres „Zero kosztów” na kolejne trzy miesiące, licząc od daty naprawy. Dodatkowo obowiązuje dożywotnia gwarancja producenta na wady fabryczne i materiałowe.

Nowy Serwis Urządzeń Hilti wszedł na rynek w połowie mają br.

Więcej informacji na temat oferty wyjątkowo szybkiej naprawy serwisowej elektronarzędzi Hilti znajduje się na stronie www.hilti.pl.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS