Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Timgu dla międzynarodowej marki TecSolum

150x110

 

 

Timgu nawiązało współpracę z Industrial Brush Manufacturers , liderem w produkcji szczotek do mechanicznego oczyszczania powierzchni, takich jak ulice, place czy pasy lotniskowe. Timgu odpowiada za kompleksową strategię komunikacyjną marki TecSolum na rynkach zagranicznych.

Firma "Industrial Brush Manufacturers Sp. z o.o." jest międzynarodowym przedsiębiorstwem B2B zajmującym się produkcją szerokiej gamy szczotek służących do mechanicznego oczyszczania powierzchni takich jak ulice, place, chodniki, pasy lotniskowe i inne. Klientami spółki są głównie przedsiębiorstwa komunalne, firmy sprzątające oraz dealerzy i producenci maszyn czyszczących i zamiatających głównie z krajów europejskich, m.in. z Wielkiej Brytanii, Danii, Belgii czy Holandii. TecSolum jest marką międzynarodową firmy, jedną z najsilniejszych na rynku w Wielkiej Brytanii.

Agencja marketingu internetowego Timgu jest odpowiedzialna za stworzenie kompleksowej strategii obecności marki TecSolum na rynkach zagranicznych. Timgu zaplanuje działania wspierające aktywność marki na poszczególnych rynkach oraz zdobycie kolejnych.

 „Wszystkie działania będą prowadzone głównie za pośrednictwem kanału cyfrowego” – mówi Marcin Stojak, Country Manager Timgu w Polsce.  Strategia komunikacyjna obejmuje całościową koncepcję budowania świadomości marki w Europie z elementami employer brandingu z uwzględnieniem specyfiki poszczególnych krajów. Ze względu na niestandardowe produkty na każdym z rynków, narzędzia marketingowe dobieramy stosownie do każdego z nich.  Strategia reklamowa dotyczy marketingu w wyszukiwarkach, social media, video, a także działań na platformach mobilnych - innowacyjnych projektów mobilnych wspierających obecność na targach branżowych. Z naszego doświadczenia wynika, że Internet może być bardzo efektywnym narzędziem w marketingu B2B, także w przypadku bardzo wyspecjalizowanych produktów”- dodaje Marcin Stojak.

Timgu odpowiada także za optymalizację witryn w poszczególnych krajach, tak by były efektywnym narzędziem realizacji wybranych celów na danym rynku. Eksperci z agencji marketingu międzynarodowego przeprowadzą także badania wewnętrzne i zewnętrzne percepcji marki na istniejących rynkach oraz strategie wejścia na kolejne dotąd niezdobyte.

Klient zgłosił się do Agencji za pośrednictwem strony internetowej. Działania zaplanowano na 2 lata.  

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Timgu ze względu na międzynarodowe doświadczenie, jakie posiada Agencja pracując na rynkach zagranicznych – podkreśla Paweł Maj, CEO Industrial Brush Manufacturers. „Faktyczna obecność Timgu na rynkach międzynarodowych wyróżnia ją na tle polskich agencji marketingowych, gwarantuje indywidualne podejście i znajomość poszczególnych rynków lokalnych, co jest dla nas szczególnie ważne ze wzglądu na produkty, które oferujemy” – dodaje Paweł Maj.

 

Timgu Ltd to międzynarodowa agencja marketingu internetowego specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach, optymalizacji stron i marketingu mobilnym. Misją firmy jest dostarczanie skutecznych rozwiązań we wszystkich aspektach aktywności swoich Klientów w Internecie. Timgu jest jedynym w Polsce certyfikowanym partnerem Google w programie Google Grants. Firma ma biura w Londynie i Kopenhadze oraz przedstawicielstwo w Warszawie. Agencja została założona w 2010 roku przez byłych pracowników Google: Alexandra Kahna i Lariego Numminena.

www.timgu.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS