Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-09-10

A A A POLEĆ DRUKUJ

Trzeba zagrać dla kibiców – Jerzy Dudek o meczu eliminacji MŚ w piłce nożnej San Marino-Polska

150x110

„Reprezentacja w każdym meczu eliminacji do MŚ 2014 w Brazylii powinna grać na maksimum możliwości” – uważa Jerzy Dudek. „Nie tylko dlatego, że wciąż mamy szanse na awans, ale przede wszystkim dla kibiców”.

Zobacz przedmeczową analizę Jerzego Dudka w formie wideo: http://youtu.be/givTZDw9FTU
Pobierz film: http://we.tl/LiMOZm3pJ8

Choć już po meczu z Ukrainą nie brakowało głosów, że nie mamy szans na awans, zdaniem byłego bramkarza Liverpoolu i Realu Madryt wciąż powinniśmy walczyć, ponieważ mamy ciekawy zespół, a w nim kilka indywidualności. „W nadchodzących meczach z San Marino, Ukrainą i Anglią powinniśmy się skupić na tym, by usystematyzować grę naszej drużyny i wypracować pewne schematy. Ostatnie spotkania eliminacyjne Polaków powinny właśnie temu służyć. Nawet jeśli nasze szanse na awans są niewielkie. Gramy przecież dla kibiców, trzeba im dać trochę radości. A dobre wyniki dodadzą pewności siebie naszym reprezentantom” – mówi Jerzy Dudek. „Ta pewność na pewno przyda się w eliminacjach do mistrzostw Europy, na które z pewnością naszej drużynie będzie łatwiej awansować” – dodaje były gracz Liverpoolu i Realu Madryt.


Castrol jest oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata w piłce nożnej FIFA 2014™ w Brazylii. Swoje eksperckie podejście i wykorzystywanie najnowszych technologii Castrol przeniósł do świata piłki nożnej. Dzięki temu może zaoferować kibicom narzędzia statystyczne takie jak Ranking Castrol EDGE, analizujący grę piłkarzy. Ambasadorem marki Castrol w Polsce jest Jerzy Dudek. Jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich piłkarzy wspiera realizację projektów sponsoringowych związanych z piłką nożną.


Więcej informacji www.castrolfan.pl, www.castrolfootball.com





Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS