Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-03-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Turniej o Złotą Piłkę ponownie z agencją Ciszewski Marketing Sportowy

150x110

Agencja Ciszewski Marketing Sportowy (CMS) wygrała przetarg na obsługę promocyjną jubileuszowego, 50. turnieju piłki nożnej dla dzieci i młodzieży „Gramy o Złotą Piłkę" im. Aleksandra Zaranka. W ramach umowy zawartej z Warszawskim Ośrodkiem Sportu i Rekreacji, CMS sp. z o.o. odpowiadać będzie za stworzenie strategii komunikacji dla projektu, realizację działań PR oraz obsługę sponsorską - w tym podział pakietów, pozyskanie sponsorów i nadzór nad realizacją umów. Agencja zajmie się obsługą medialną wydarzenia, zarówno w obszarze tradycyjnych, jak i nowych mediów. Do zadań CMS sp. z o.o. należeć będzie także aranżacja wydarzeń towarzyszących finałowi turnieju „Złota Piłka".

Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji po raz kolejny docenił ofertę CMS sp. z o.o. Agencja realizowała wcześniej projekty takie jak XXI Bieg Niepodległości, XVIII Bieg Powstania Warszawskiego czy też wcześniejszą edycję Turnieju im. Aleksandra Zaranka.

Cieszy nas zaufanie Warszawskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, który drugi rok z rzędu powierzył nam promocję tak prestiżowej imprezy. W poprzednim roku osiągnęliśmy niemały sukces, zwiększając zainteresowanie imprezą zarówno wśród uczestników, jak i mediów. Podpisanie tego kontraktu to dowód na to, że doceniona została nasza skuteczność, strategiczne podejście i zaangażowanie - powiedział Wojciech Majeran, dyrektor zarządzający agencji Ciszewski Marketing Sportowy.

Rozgrywany po raz 50. „Turniej Gramy o Złotą Piłkę" jest jednym z najstarszych i najbardziej znanych młodzieżowych turniejów piłkarskich w Polsce. Spotkania eliminacyjne zostaną rozegrane w dniach 12.04-21.05 br. Wielki finał Turnieju odbędzie się na płycie głównej nowego stadionu warszawskiej Legii dn. 24 maja.

W imprezie biorą udział zespoły składające się maksymalnie z dziesięciu zawodników (5 grających i 5 rezerwowych) podzielone na trzy grupy wiekowe. Turniej, oprócz gwarancji wyśmienitej zabawy i cennych nagród, jest przepustką do wielkiej kariery sportowej. Zmaganiom drużyn przyglądają się łowcy piłkarskich talentów, reprezentujący największe polskie kluby. Turniej wykształcił też wielu wybitnych szkoleniowców i sędziów piłkarskich. Udział w nim jest bezpłatny. 

 

****

Ciszewski Marketing Sportowy (CMS) jest agencją marketingową wyspecjalizowaną w doradztwie sportowym. Tworzy strategie rozwoju dla klubów i związków sportowych, strategie sponsoringowe dla przedsiębiorstw, zajmuje się także sprzedażą praw wizerunkowych sportowców oraz klubów, a także praw medialnych, głównie telewizyjnych oraz outsourcingiem procesów marketingowych. Jako jedna z pierwszych firm w Polsce wdraża naming rights (sprzedaż praw do nazw obiektów i wydarzeń sportowych, prowadzi też portal www.namingrights.eu). Jest organizatorem Forum Biznesu Sportowego (FBS) - cyklicznej, międzynarodowej konferencji poświęconej zarządzaniu w sporcie i marketingowi sportowemu. W portfolio klientów agencji znajdują się Ekstraliga Żużlowa, koszykarskie kluby Energa Czarni Słupsk, kluby piłkarskie Śląsk Wrocław oraz Widzew Łódź, a także operator telefonii komórkowej MOBILKING, Urząd Miasta Warszawy, Warszawski Ośrodek Sportu i Rekreacji, Urząd Miasta Łodzi - Wydział ds. Nadzoru i Realizacji Inwestycji, Reebok Polska, PAN Media Western, PKO BP SA. NEC Europe, EXPO XXI. Wszystkie na temat bieżących projektów agencji można znaleźć na stronie www.ciszewskims.pl

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS