Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-04-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Volvo Auto Polska wspiera firmy rodzinne

150x110

Okazuje się, że firmy rodzinne* wytwarzają obecnie ponad 10% polskiego PKB. Według szacunków magazynu Newsweek, stanowią one 1/3 firm z sektora firm małych i średnich (MŚP) i zatrudniają ponad 1,3 miliona pracowników. Na podstawie tych danych Newsweek, na początku 2011 przygotował ranking najprężniej rozwijających się firm rodzinnych w minionych latach.

W zestawieniu uwzględniono 1700 firm rodzinnych o największym potencjale rozwoju w Polsce. Liderów rankingu podzielono na wielkość firmy w zależności od skali zatrudnienia oraz miejsca działania. Analizę wyników firm rodzinnych przygotowała wywiadownia gospodarcza Dun & Bradstreet, a partnerem projektu została firma Volvo Auto Polska.

Wszystkie wyróżnione przedsiębiorstwa zostaną zaproszone na uroczyste gale, które odbędą się w szesnastu miastach wojewódzkich. Podczas tychże spotkań prezentowane będą nowe Volvo S60 oraz V60. Niespodzianką dla uczestników gali będzie również możliwość wygrania weekendu z nowym modelem Volvo.

Pierwsza gala odbyła się w Gdańsku, w Hotelu Hilton, a najbliższa została zaplanowana na 25 maja w Opolu. Cały projekt zakończy gala 14 grudnia w Warszawie.

Doceniamy i wspieramy przedsiębiorstwa z sektora firm małych i średnich, dlatego zdecydowaliśmy się na partnerstwo w projekcie Firm Rodzinnych Roku 2011 – powiedział Mariusz Nycz, Dyrektor Marketingu i PR Volvo Auto Polska.

* Według Newsweeka firma rodzinna, to takie przedsiębiorstwo, w której przynajmniej dwóch udziałowców łączą więzi rodzinne oraz mają minimum 51% udziałów. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS