Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2010-09-22

A A A POLEĆ DRUKUJ

Wspólna kampania serwisowa Castrol i BMW

Radość z jazdy nie musi maleć z wiekiem - to nazwa kampanii serwisowej, która 22 września rozpoczęła się w autoryzowanych serwisach BMW.

Kampania jest skierowana do posiadaczy samochodów niemieckiej marki, które mają 5 lat lub starszych. W jej ramach, każdy właściciel takiego BMW, który przyjedzie do autoryzowanego serwisu będzie mógł wymienić olej na Castrol SLX Professional oraz tarcze i klocki hamulcowe z 25% rabatem.

Promocji towarzyszyć będzie kampania w mediach. Przygotowano kampanię internetową skoncentrowaną głównie na portalu Onet.pl, dodatkowo wspomaganą m.in. aktywnościami w wyszukiwarce Google. Przez dwa tygodnie informacja o kampanii pojawiać się  będzie także w radio TOK FM w ośmiu miastach Polski. Ponadto został przygotowany specjalny mailing, który otrzymają klienci marki.

Przygotowana wspólnie przez BMW i Castrol kampania potrwa do końca października.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS