Provident Polska właśnie wystartował z kampanią rekrutacyjną „Zostań Doradcą Klienta”. Największa firma pożyczkowa w Polsce po raz pierwszy zamierza szukać nowych współpracowników także za pomocą kanałów internetowych. Doradcy Klienta otrzymają na start pakiet atrakcyjnych szkoleń oraz okazję do współpracy z doświadczonym zespołem.
Provident poszukuje Doradców Klienta, którzy będą odpowiadać za sprzedaż produktów firmy oraz posprzedażową obsługę klientów. Oferowane stanowisko charakteryzuje się dużą elastycznością – każdy doradca, mając na uwadze realizację celów, samodzielnie układa swój grafik i zarządza terminarzem wizyt.
Dla nowych Doradców Klienta firma przygotowała „poduszkę na start”, która będzie obowiązywała przez pierwsze sześć miesięcy współpracy. Zapewnia ona preferencyjne i uproszczone zasady wynagradzania Doradcy.
Program, który przygotowaliśmy dla naszych nowych współpracowników ma za zadanie ułatwić im wejście na rynek pracy, ale przede wszystkim zapewnić zrównoważone zarobki na start – mówi Katarzyna Lomas, Dyrektor Biura Rozwoju i Rekrutacji w firmie Provident.
Pakiet finansowy to nie jedyny bonus gwarantowany nowym współpracownikom. Poza nim Provident przygotował szkolenia produktowe i rozwojowe dla przyszłych Doradców oraz indywidualną opiekę w okresie wdrożenia. Corocznie przeprowadzane badania pokazują, że poza dobrym wynagrodzeniem, współpracownicy oczekują przede wszystkim rozwoju zawodowego – stąd zdecydowaliśmy się przygotować pakiet szkoleń dla każdego nowego doradcy – zwraca uwagę Lomas – Prowadzenie kampanii rekrutacyjnej również za pomocą kanałów internetowych pozwoli nam jeszcze skuteczniej dotrzeć do zainteresowanych. - podsumowuje.
Kampania rekrutacyjna właśnie wystartowała i potrwa miesiąc. Materiały informacyjne pojawiły się na portalach Gazeta.pl, Wp.pl, Interia.pl i Onet.pl. Działania rekrutacyjne będą prowadzone również za pośrednictwem mailingu oraz mediów społecznościowych. Za kreację odpowiada Agencja Isobar.
dostarczył infoWire.pl